تبلیغات            درباره ما

مجله گردشگری و سبک زندگی ونیچ
Search
مجله گردشگری و سبک زندگی ونیچ
Search
Close this search box.
بهترین زمان سفر به ونیز

سفر به ونیز یک تجربه مسحورکننده و فراموش نشدنی است. ونیز در شمال ایتالیا واقع شده است و شهری است که بر روی ۱۱۸ جزیره ساخته شده و توسط کانال ها و پل ها به هم متصل شده اند. این مکانی است که به دلیل ترکیبی جذاب از فرهنگ، تاریخ، هنر و معماری سالانه میلیون ها گردشگر را از سراسر جهان به خود جذب می کند.

سفر به ونیز

سفر به ونیز

ونیز شهری زیبا و خیره کننده است و در منطقه ونتو در شمال شرقی ایتالیا واقع شده است. این شهر به دلیل کانال ها، پل ها و بناهای تاریخی اش شناخته شده است. سفر به ونیز به بازدیدکنندگان فرصتی برای تجربه زیبایی بی نظیری که این شهر باستانی ارائه می دهد، می دهد.

یکی از لذت های سفر به ونیز، تماشای تمام مناظر و صداهای این مقصد رمانتیک است. بازدیدکنندگان می‌توانند در یکی از کانال‌های آن سوار گوندولا شوند یا در خیابان‌های پیچ در پیچ و کوچه‌های مملو از ساختمان‌های قدیمی، کلیساها، موزه‌ها و گالری‌ها کاوش کنند. برای مشاهده بهتر شهر، بازدیدکنندگان می توانند از برج ناقوس San Giorgio Maggiore بالا بروند یا در یک تور قایق در اطراف جزایر آن شرکت کنند.

آب و هوای شهر ونیز

ونیز، ایتالیا به دلیل کانال‌های خیره‌کننده و عاشقانه‌اش معروف است. اما چیزی که بسیاری از مردم نمی دانند این است که این شهر آب و هوای باورنکردنی نیز دارد. آب و هوای شهر ونیز برای کسانی که به دنبال یک تجربه دلپذیر از تعطیلات مدیترانه ای هستند ایده آل است.

ماه های تابستان در ونیز گرم و آفتابی است و دما اغلب به 30 درجه سانتی گراد (86 درجه فارنهایت) می رسد. اگر به دنبال گذراندن اوقات فراغت در ساحل هستید، به ساحل لیدو بروید، جایی که می‌توانید روزهای خود را با استراحت در آب‌های گرم دریای آدریاتیک بگذرانید. شب‌ها در این فصل ملایم و ملایم هستند.

شاید این مطلب را هم دوست داشته باشید  آشنایی با فرودگاه ونیز به همراه امکاناتش

 برای لذت بردن از یک پیاده‌روی عاشقانه عصرانه در کنار کانال‌ها عالی هستند.

زمستان در ونیز نسبت به سایر مناطق شمال ایتالیا ملایم‌تر است و دما به ندرت به زیر صفر درجه سانتیگراد (32 درجه فارنهایت) می‌رسد.

مکان های تاریخی ونیز

مکان های تاریخی ونیز

ونیز شهری غرق در تاریخ و فرهنگ است. این شهر پر جنب‌ و جوش به‌خاطر کانال‌ها، گوندولاها، کلیساها، پل‌ها و معماری‌هایش که امتحان خود را پس داده‌اند، معروف است. گفته شده است که ونیز را می توان به عنوان یک موزه زنده بزرگ توصیف کرد. این مکان دارای برخی مکان های تاریخی واقعاً قابل توجه برای کاوش است.

در مکان‌هایی مانند کلیسای سنت مارک می‌توانید نمونه ای باورنکردنی از معماری ایتالیایی- بیزانسی که قدمت آن به سال 1073 میلادی باز می گردد را تماشا کنید. یکی دیگر از جاذبه‌های محبوب ونیز، کاخ دوج با عظمت قصری و تزئینات آراسته‌اش است. زمانی که قرن‌ها خانه حاکمان ونیزی بود تا اینکه در سال ۱۹۲۳ به موزه عمومی تبدیل شد.

بهترین رستوران های ونیز

بهترین رستوران های ونیز

ونیز مکانی زیبا است که سالانه صدها هزار گردشگر را به خود جذب می کند. اما چه چیزی این شهر را تا این حد خاص می کند؟ قطعاً ونیز انتخاب شگفت انگیزی برای رستوران ها است! از غذاهای سنتی ایتالیایی گرفته تا غذاهای مدیترانه‌ای مدرن، در ونیز چیزی برای همه وجود دارد.

رستوران Osteria Al Bersagliere غذاهای اصیل ونیزی را با تمرکز بر غذاهای دریایی تازه ساخته شده از مواد اولیه محلی سرو می کند. این رستوران از سال 1884 وجود داشته است و منوی آن شامل غذاهای کلاسیکی مانند پاستا Grano e Riccioli و کتلت گوساله میلانی است. برای دسر، تیرامیسو معروف یا یکی از ژلاتوهای خانگی روزانه آن ها را امتحان کنید.

شاید این مطلب را هم دوست داشته باشید  جاهای دیدنی ونیز در شب

تجربه‌ای متفاوت و منحصر به فرد با سفر به ونیز

در خاتمه، ونیز مقصدی است که باید همه از آن دیدن کنند. چه بخواهید با تله کابین کانال ها را کاوش کنید، هنر را تحسین کنید، تاریخ را کشف کنید، یا به سادگی از زیبایی های این شهر بی نظیر لذت ببرید، ونیز چیزی برای ارائه به همه دارد. بهترین زمان برای بازدید از ونیز، آوریل تا ژوئن و سپتامبر تا نوامبر است، زمانی که دمای هوا ملایم و جمعیت کمتر است. اگر می‌خواهید از ازدحام زیاد و قیمت‌های بالا در امان بمانید، سعی کنید در فصل‌های بهار یا پاییز به سمت ونیز بروید.

به صفحه رسمی یک نویسنده گردشگری خوش آمدید، جایی که من مکان های جذاب و اغلب نامتعارف در سراسر جهان را کشف می کنم. با توجه به جزئیات و عشق به ماجراجویی، من مشتاق به نمایش گذاشتن تجربیات فرهنگی منحصربه‌فردی هستم که در کتاب‌های راهنما یافت نمی‌شوند. من داستان هایی را از مقصدهای دست نخورده هر گوشه از جهان برای شما آورده ام - با ترکیبی از دانش تاریخی، نکات مفید و حکایات شخصی. سفر من را دنبال کنید تا جواهرات پنهانی را که منتظر کشف هستند کشف کنم! آماده کاوش هستید؟ بیا بریم!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *