تبلیغات            درباره ما

مجله گردشگری و سبک زندگی ونیچ
Search
مجله گردشگری و سبک زندگی ونیچ
Search
Close this search box.
آشنایی با فرودگاه ونیز به همراه امکاناتش

فرودگاه ونیز یکی از محبوب ترین فرودگاه های ایتالیا است که سالانه بیش از 10 میلیون مسافر از طریق آن تردد می کنند. فرودگاه ونیز که در منطقه شمال شرقی ایتالیا قرار دارد، مرکز اصلی پروازهای بین المللی و داخلی است. دسترسی راحت به برخی از معروف ترین جاذبه های کشور مانند کانال بزرگ و کاخ دوج را فراهم می کند. این فرودگاه دارای مجموعه ای از امکانات است که آن را به یک نقطه شروع ایده آل برای مسافرانی که به دنبال کشف ایتالیا هستند تبدیل می کند.

تاریخچه فرودگاه ونیز

تاریخچه فرودگاه ونیز

فرودگاه ونیز که با نام فرودگاه مارکوپولو ونیز نیز شناخته می‌شود، فرودگاه بین‌المللی است که به شهر ونیز ایتالیا خدمات رسانی می‌کند. این فرودگاه تاریخچه طولانی و جالبی دارد که می توان آن را به سال 1915 که در ابتدا به عنوان یک فرودگاه نظامی افتتاح شد، جستجو کرد. در آن زمان، فرودگاه به نام فرودگاه Tessera شناخته می شد که از یک کلمه ایتالیایی به معنای «دوختن» گرفته شده است و به تکه‌ای از زمین‌های مورد استفاده جمهوری ونیز برای ساخت این تأسیسات اشاره دارد.

در سال 1931، مقدمات یک پروژه توسعه بزرگ در فرودگاه Tessera با طرح دو باند و دو آشیانه آغاز شد. تا سال 1934 توسعه کامل شده بود و در نتیجه به پروازهای تجاری اجازه شروع عملیات داده شد. سال بعد، در سال 1935، تسرا به نام کاشف مشهور مارکوپولو تغییر نام داد که در سال‌های 1271 تا 1295 پس از میلاد در اروپا در جستجوی کالاهای عجیب و غریب از آسیا بود.

شاید این مطلب را هم دوست داشته باشید  معرفی بهترین مراکز خرید ونیز

مراکز خرید فرودگاه ونیز

مراکز خرید فرودگاه ونیز

مراکز خرید فرودگاه ونیز تجربه منحصر به فردی را به مسافران ارائه می‌دهند که یافتن آن در هر جای دیگری سخت است. مهم نیست که چه سلیقه‌ای دارید؛ برای همه افراد و مطابق با نیازهای آن‌ها در مراکز خرید ونیز تنوع وجود دارد.

چندین بوتیک لباس با آخرین روند مد برای کسانی که به دنبال به روز رسانی کمد لباس یا وسایل ضروری سفر در لحظه آخر هستند وجود دارد.

رستوران های فرودگاه ونیز

رستوران های فرودگاه ونیز

فرودگاه مارکوپولو ونیز فرودگاه بین المللی اصلی ونیز ایتالیا است. مسافرانی که بین پروازها چند ساعت وقت دارند می توانند از رستوران های متعدد موجود در این فرودگاه شلوغ استفاده کنند. از غذاخوری‌های معمولی گرفته تا گزینه‌های رسمی‌تر برای نشستن، چیزی برای سلیقه و بودجه هر مسافری وجود دارد.

مسافران چه در حال و هوای غذاهای سنتی ایتالیایی باشند و چه بخواهند غذاهای محلی مانند کالاماری سرخ شده را امتحان کنند، در فرودگاه مارکوپولو ونیز غذاهای معتبر فراوانی پیدا خواهند کرد. همچنین از تاکوی مکزیکی گرفته تا سمبوسه هندی، گزینه‌های مختلفی برای غذاهای بین المللی وجود دارد. برای کسانی که به دنبال یک میان وعده سریع قبل از پرواز بعدی خود هستند، کافه ها و کافی شاپ های زیادی وجود دارد که نوشیدنی ها و شیرینی های تازه دم شده را سرو می کنند. با تنوع بسیار زیاد، به راحتی می توان فهمید که چرا فرودگاه مارکوپولو ونیز یکی از محبوب ترین فرودگاه های اروپا است!

فرودگاه بین المللی ونیز؛ مجهز و راحت

در پایان، فرودگاه ونیز یک مرکز مهم برای سفرهای بین المللی است که بازدیدکنندگان از سراسر جهان را با ارزشمندترین شهر ایتالیا متصل می کند. با موقعیت مناسب، زیرساخت های مدرن و کارکنان مفید، فرودگاه ونیز به خوبی برای رسیدگی به مسافران از همه نوع مجهز است. از گردشگران گرفته تا افراد تجاری، فرودگاه طیف گسترده ای از خدمات و امکانات رفاهی را ارائه می دهد که بازدید از آن را لذت بخش می کند. چه به دنبال استراحت سریع و چه برای اقامت طولانی مدت در ونیز باشید، این فرودگاه چیزی برای همه دارد.

شاید این مطلب را هم دوست داشته باشید  آشنایی با شهر ونیز در کشور ایتالیا

به صفحه رسمی یک نویسنده گردشگری خوش آمدید، جایی که من مکان های جذاب و اغلب نامتعارف در سراسر جهان را کشف می کنم. با توجه به جزئیات و عشق به ماجراجویی، من مشتاق به نمایش گذاشتن تجربیات فرهنگی منحصربه‌فردی هستم که در کتاب‌های راهنما یافت نمی‌شوند. من داستان هایی را از مقصدهای دست نخورده هر گوشه از جهان برای شما آورده ام - با ترکیبی از دانش تاریخی، نکات مفید و حکایات شخصی. سفر من را دنبال کنید تا جواهرات پنهانی را که منتظر کشف هستند کشف کنم! آماده کاوش هستید؟ بیا بریم!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *