تبلیغات            درباره ما

مجله گردشگری و سبک زندگی ونیچ
Search
مجله گردشگری و سبک زندگی ونیچ
Search
Close this search box.
جاهای دیدنی مسکو در پاییز

مسکو شهری باورنکردنی است که بدون توجه به فصل، تجربه منحصر به فردی را به گردشگران ارائه می دهد. از معماری تاریخی گرفته تا فرهنگ پر جنب و جوش آن، چیزهای زیادی برای کاوش و کشف در این مقصد نمادین وجود دارد. وقتی پاییز فرا می رسد، شهر مسکو با شاخ و برگ های متحول و هوای تندش واقعاً نفس گیر می شود. گردشگران عاشق این هستند که در این فصل از سال بازدید کنند زیرا می توانند زیبایی طبیعت همراه با انرژی شلوغ شهر را تماشا کنند.

 مسکو در پاییز

مسکو در پاییز یک زمان جادویی از سال است. این شهر با رنگ‌هایی زنده است که به رنگ‌های کهربایی، قرمز و زرد در می‌آید. دمای پایین‌تر، فعالیت‌هایی در فضای باز مانند گردش در اطراف میدان سرخ یا قدم زدن در خیابان‌های سنگ‌فرش شده آربات قدیمی را دعوت می‌کند. همانطور که تابستان از بین می رود، مردم محلی و بازدیدکنندگان به طور یکسان می توانند جاذبه های بسیاری را که مسکو را در این فصل منحصر به فرد می کند، کشف کنند.

در پاییز، پارک‌های مسکو با شاخ و برگ‌های پر جنب و جوش زنده می‌شوند که برای پیک‌نیک یا صرفاً تحسین زیبایی طبیعت عالی هستند. مسیرهای پیاده‌روی راهی برای فرار از زندگی شهری ارائه می‌دهند و شما را به مناطقی می‌برند که می‌توانید حیوانات وحشی مانند گاو دریایی، گوزن و روباه را در زیستگاه‌های طبیعی‌شان مشاهده کنید. برای کسانی که می‌خواهند نقاط دیدنی شهرها را کاوش کنند، کلیسای جامع سنت باسیل، کتابخانه لنین و بنای یادبود پیتر اول همه مکان‌های عالی برای بازدید در این فصل هستند.

شاید این مطلب را هم دوست داشته باشید  آشنایی با فرودگاه شهر مسکو

 مسکو در پاییز

مکان های دیدنی مسکو در پاییز

مناظر زیبای مسکو در فصل پاییز دیدنی است. بازدیدکنندگان از سراسر جهان به این شهر شلوغ می آیند تا نگاهی اجمالی به مناظر و بناهای تاریخی آن داشته باشند و همه چیزهایی را که این شهر ارائه می دهد را در نظر بگیرند.

با رنگ‌های پر جنب و جوش در خیابان‌های شهر و غروب‌هایی که افق را به رنگ نارنجی نفس‌گیر می‌کشند، زمانی بهتر از پاییز برای دیدن مناظر مسکو وجود ندارد. چه پیاده در حال کاوش باشید و چه در یک تور اتوبوس روباز، می‌توانید برخی از برجسته‌ترین مکان‌های دیدنی مانند کرملین و میدان سرخ را تحسین کنید. همانطور که در اطراف این مکان ها پرسه می زنید، از تغییر شاخ و برگ های نمایش داده شده لذت ببرید؛ درختان افرای قرمز در خیابان ها قرار دارند در حالی که برگ های زرد صنوبر فرش های طلایی زیر پای شما را تشکیل می دهند.

مکان های دیدنی مسکو در پاییز

رستوران های مسکو در پاییز

با تغییر فصل، طعم رستوران های مسکو نیز تغییر می کند. پاییز زمان هیجان انگیزی برای کشف صحنه آشپزی پر جنب و جوش شهر است. غذاهای جدید به منو اضافه می شوند در حالی که غذاهای مورد علاقه قدیمی با مواد فصلی دوباره اختراع می شوند. از کافه‌های دنج گرفته تا غذاخوری‌های مجلل، در اینجا نگاهی داریم به آنچه مسکو در پاییز امسال ارائه می‌کند.

با رستوران Tsarskaya Okhota در خیابان Tverskaya، کاوش در شگفتی‌های غذای مسکو را آغاز کنید. این غذاخوری نمادین، غذاهای سنتی روسی را در فضایی دنج و مناسب برای هوای پاییز سرو می کند. با غذای گوسفند یا گوشت گاو استروگانف با یک لیوان شراب قرمز قوی از یکی از شراب‌سازی‌های محلی آن‌ها، خود را گرم کنید. اگر به دنبال چیزی سبک‌تر و سالم‌تر هستید، سالاد بار Vega را امتحان کنید که گزینه‌ای محبوب در بین مردم محلی و گردشگران است!

شاید این مطلب را هم دوست داشته باشید  جاهای دیدنی مسکو در زمستان

آب و هوای مسکو در پاییز

آب و هوای مسکو در پاییز

آب و هوای پاییزی مسکو تغییر خوشایندی نسبت به روزهای گرم و مرطوب تابستان است. دمای پایین تر، آسمان صاف و مقداری باران همگی بخشی از فصل هستند. برای بسیاری از مردم محلی، این یکی از بهترین زمان ها برای کشف مسکو و لذت بردن از فرهنگ پر جنب و جوش آن است.

میانگین دما در ماه اکتبر از حدود 7 درجه سانتیگراد (45 درجه فارنهایت) در روز تا 2 درجه سانتیگراد (35 درجه فارنهایت) در شب همراه با رگبارهای بارانی گاه به گاه متغیر است. نوامبر محدوده دمایی حتی خنک تری از 4 تا 1 درجه سانتیگراد (40 تا 34 فارنهایت) را به ارمغان می آورد. تپه‌های اطراف مسکو ریزاقلیم‌هایی ایجاد می‌کنند که می‌تواند بر دما تأثیر بگذارد، بنابراین قبل از برنامه‌ریزی برای هر گونه فعالیت در فضای باز، حتماً پیش‌بینی‌ها را بررسی کنید!

وقتی نوبت به گشت و گذار می رسد، پاییز زمان خوبی برای گشت و گذار در پایتخت زیبای روسیه است.

پاییز مسکو؛ تجربه ای جذاب و فراموش نشدنی برای سفر

در پایان، بازدید از مسکو در پاییز راهی عالی برای تجربه بهترین فرهنگ روسیه است. روزها هنوز گرم و آفتابی هستند، اما عصرها سرد و تند و شهر پر از زندگی است. شاخ و برگ های پاییزی رنگ و بویی به منظره شهر می بخشد. علاوه بر این، بازدید از روسیه در پاییز مزیت های زیادی دارد و یک فرصت عالی برای کشف آنچه این شهر پر جنب و جوش را بسیار منحصر به فرد کرده است.

به صفحه رسمی یک نویسنده گردشگری خوش آمدید، جایی که من مکان های جذاب و اغلب نامتعارف در سراسر جهان را کشف می کنم. با توجه به جزئیات و عشق به ماجراجویی، من مشتاق به نمایش گذاشتن تجربیات فرهنگی منحصربه‌فردی هستم که در کتاب‌های راهنما یافت نمی‌شوند. من داستان هایی را از مقصدهای دست نخورده هر گوشه از جهان برای شما آورده ام - با ترکیبی از دانش تاریخی، نکات مفید و حکایات شخصی. سفر من را دنبال کنید تا جواهرات پنهانی را که منتظر کشف هستند کشف کنم! آماده کاوش هستید؟ بیا بریم!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *