تبلیغات            درباره ما

مجله گردشگری و سبک زندگی ونیچ
Search
مجله گردشگری و سبک زندگی ونیچ
Search
Close this search box.
جاهای دیدنی مسکو در زمستان

اگر به دنبال یک سفر زمستانی منحصر به فرد هستید، مسکو باید در صدر لیست شما باشد. از مکان‌های دیدنی آن گرفته تا خیابان‌های پوشیده از برف، در این پایتخت روسیه چیزی برای همه وجود دارد. حتی در ماه‌های سرد زمستان، مسکو سرزنده و پر از فعالیت‌ها است. چه بخواهید مکان های معروف شهر را کاوش کنید یا برخی از فرهنگ و غذاهای منحصر به فرد آن را تجربه کنید، کارهای زیادی برای انجام در مسکو در زمستان وجود دارد.

مسکو در زمستان

مسکو در زمستان فصل زیبا و در عین حال سرد سال است. با تبدیل شهر به سرزمین عجایب پوشیده از برف، گردشگران و مردم محلی به طور یکسان شاهد تحولی جادویی هستند. یکی از نمادین ترین مناظر میدان سرخ است که گنبدها و ساختمان های رنگارنگ آن با پوشش سفید پوشیده شده است. چه در حال تماشای منظره کلیسای جامع سنت باسیل باشید و چه در حال کاوش در مرکز خرید GUM باشید، به راحتی می توانید در فضای جشنی که مسکو در ماه های سردتر ارائه می دهد غرق شوید.

علیرغم دمای 30- درجه سانتیگراد، زمستان فرصت های زیادی برای فعالیت های سرگرم کننده مانند اسکیت روی یخ در پارک VDNH یا اسکی در تپه اسپارو فراهم می کند. 

مسکو در زمستان

مناظر دیدنی مسکو در زمستان

اگر به دنبال یک تعطیلات زمستانی هستید که واقعاً نفس شما را بند بیاورد، چرا مسکو را در نظر نگیرید؟ این شهر پایتخت روسیه به دلیل تاریخ، فرهنگ و هنر خود مشهور است و در ماه های سرد زمستان حتی تماشایی تر است. از میدان سرخ زیبا گرفته تا چراغ های پر زرق و برق کلیسای جامع سنت باسیل، مناظر خیره کننده زیادی در مسکو در زمستان وجود دارد.

شاید این مطلب را هم دوست داشته باشید  آشنایی با بهترین هتل های مسکو

شانس دیدن مکان های دیدنی کلاسیک مانند کرملین پوشیده از برف به سادگی قابل شکست نیست. در حالی که اسکیت سواری در یکی از پیست های مسکو که توسط این معماری تاریخی احاطه شده است، تجربه ای است که مانند هیچ تجربه دیگری وجود ندارد. این شهر همچنین فرصت‌های خرید خوبی را در بازارهای کریسمس ارائه می‌کند، با کلبه‌های چوبی سنتی که مجموعه‌ای از صنایع دستی خانگی و خوراکی‌های جشن را می‌فروشند.

مناظر دیدنی مسکو در زمستان

رستوران های مسکو در زمستان

وقتی صحبت از رستوران‌های مسکو در فصل زمستان می‌شود، هیچ کمبودی در گزینه‌های عالی وجود ندارد. غذاهای روسی به خاطر غذاهای دلچسب و گرم که برای هوای سرد عالی هستند، مشهور است. از غذاهای سنتی روسی مانند برش و پلمنی گرفته تا تفسیرهای مدرن کلاسیک، در پایتخت شلوغ برای همه چیزهایی وجود دارد. در اینجا برخی از بهترین مکان ها برای غذا خوردن در مسکو در آن ماه های سرد زمستانی آورده شده است.

بازدید کنندگانی که بودجه کمی دارند باید کلخوز را ببینند، جایی که غذاهای اصلی روسی با قیمت‌هایی سرو می‌شود. فضای معمولی آن را به مکانی ایده‌آل برای ناهار یا شام با دوستان و خانواده تبدیل می‌کند و استروگانف بیف مخصوص آنها به سرعت به یکی از غذاهای مورد علاقه شما در اینجا تبدیل می‌شود.

آب و هوای مسکو در زمستان

آب و هوای مسکو در زمستان

زمستان‌های مسکو به سرمای زیاد و بارش‌های برف سخت که از نوامبر تا مارس ادامه دارد، مشهور است. میانگین دمای زمستان در مسکو -7 درجه سانتیگراد (19 درجه فارنهایت) است، اما اغلب دماسنج به -20 درجه سانتیگراد (4- درجه فارنهایت) یا حتی کمتر می رسد. بارش برف مکرر است و دسامبر و ژانویه برفی ترین ماه ها هستند. طوفان های زمستانی رایج هستند و بادهایی با سرعت 40 کیلومتر در ساعت باعث وزش برف و کاهش دید می شوند. زمستان‌های مسکو همچنین می‌تواند آفتابی و آرام باشد، اگرچه به دلیل کمبود ساعات آفتابی در این زمان از سال، نسبت به فصول دیگر سردتر است. سردترین روزها معمولاً بین اواسط دسامبر و اواخر فوریه اتفاق می‌افتند، زمانی که دما از -10 تا -25 درجه سانتیگراد (14 تا 13 فارنهایت) متغیر است.

شاید این مطلب را هم دوست داشته باشید  جاهای دیدنی مسکو در تابستان

زمستان مسکو؛ بی نظیر و چشم نواز

در نتیجه، زمستان مسکو جذابیت منحصر به فرد خود را دارد. برای کسانی که عاشق ماجراجویی هستند و از سرما نمی ترسند، می تواند مکانی عالی برای کاوش و لذت بردن از فعالیت های زمستانی مانند اسکی و اسنوبرد باشد. همچنین کارهای زیادی برای انجام در مسکو در فصل زمستان وجود دارد، از گشت و گذار در نقاط دیدنی معروف شهر گرفته تا امتحان کردن غذاهای سنتی روسی. اما مهمتر از همه، گرم پوشیدن برای استفاده حداکثری از تجربه زمستانی مسکو ضروری است.

به صفحه رسمی یک نویسنده گردشگری خوش آمدید، جایی که من مکان های جذاب و اغلب نامتعارف در سراسر جهان را کشف می کنم. با توجه به جزئیات و عشق به ماجراجویی، من مشتاق به نمایش گذاشتن تجربیات فرهنگی منحصربه‌فردی هستم که در کتاب‌های راهنما یافت نمی‌شوند. من داستان هایی را از مقصدهای دست نخورده هر گوشه از جهان برای شما آورده ام - با ترکیبی از دانش تاریخی، نکات مفید و حکایات شخصی. سفر من را دنبال کنید تا جواهرات پنهانی را که منتظر کشف هستند کشف کنم! آماده کاوش هستید؟ بیا بریم!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *