تبلیغات            درباره ما

مجله گردشگری و سبک زندگی ونیچ
Search
مجله گردشگری و سبک زندگی ونیچ
Search
Close this search box.
بهترین مراکز خرید شهر مسکو

مسکو خانه تعدادی از مراکز خرید در ابعاد مختلف از مراکز کوچک و منطقه ای تا مجتمع های بزرگ و چند طبقه است. همه مراکز خرید مسکو حداقل یک فروشگاه بزرگ و چندین فروشگاه تخصصی دارند. اکثر مراکز خرید حداقل یک سالن سینما دارند و بسیاری از آنها یک پیست اسکیت یا سایر امکانات تفریحی دارند.

تاریخچه مراکز خرید در مسکو و تکامل آن ها

تاریخچه مراکز خرید در مسکو و تکامل آن ها

در اواخر دهه 1940 و اوایل دهه 1950، هیچ مرکز خرید بزرگی در مسکو وجود نداشت. در عوض، مردم یا از فروشگاه های کوچک خرید می کردند یا برای خرید به حومه شهر می رفتند. با این حال، در سال 1957، یک مرکز خرید جدید به نام مایاکوفسکایا (پس از خیابانی که در آن قرار داشت) در مسکو افتتاح شد. در آن زمان یکی از بزرگترین و محبوب ترین مراکز خرید روسیه بود.

از آن زمان، مراکز خرید بیشتر و بیشتری در مسکو ساخته شده است. امروزه بیش از 20 مرکز خرید مختلف در شهر وجود دارد، از جمله برخی از بزرگترین و مشهورترین مراکز خرید مانند Novotel Moskva Garden Mall، TsUM Mall (که قبلا به عنوان Metropole Center شناخته می شد)، و مرکز خرید MKADynamo City. صنعت مراکز خرید به بخش مهمی از اقتصاد روسیه تبدیل شده است و به رونق گردشگری در مسکو کمک کرده است.

مراکز خرید مدرن مسکو

مراکز خرید مدرن مسکو

وقتی به مراکز خرید در مسکو نگاه می کنید، باید در نظر داشت که این شهر از زمان پیدایش تا کنون دستخوش تغییرات زیادی شده است. در دوران شوروی، تنها چند مرکز خرید کوچک برای عموم باز بود. با فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی و گذار روسیه به سرمایه داری، این تعداد به سرعت افزایش یافت. امروزه بیش از 80 مرکز خرید تنها در مسکو وجود دارد که آن را به یکی از محبوب ترین مقاصد برای خریداران تبدیل کرده است. برخی از این مراکز معروف عبارتند از Tverskaya Mall، MKAD (مرکز توسعه اقتصاد دانش مسکو) و KFC Plaza.

شاید این مطلب را هم دوست داشته باشید  جاهای دیدنی مسکو در پاییز

برخی از جاذبه‌های اصلی این مرکز خرید عبارتند از خرده‌فروشی‌های سطح بالا مانند پرادا و لویی ویتون، گزینه‌های سرگرمی مانند سینما و پارک‌های تفریحی، و فودکورت‌های وسیع با همه چیز، از پیتزای ایتالیایی گرفته تا کوفته‌های چینی. علاوه بر این، بسیاری از مراکز خرید دسترسی وای فای رایگان را برای مشتریان خود ارائه می دهند.

مزایای خرید مرکز خریدهای مسکو

مزایای خرید مرکز خریدهای مسکو

مسکو بزرگترین شهر روسیه است و بیش از 13 میلیون نفر جمعیت دارد. این شهر بسیار جهانی با ترکیبی از معماری قدیمی و جدید است. تنوع مغازه ها در مراکز خرید مسکو شگفت انگیز است و انواع مختلفی از فروشگاه ها برای انتخاب وجود دارد.

برخی از مزایای خرید در مراکز خرید مسکو این است که بزرگ هستند و فضای زیادی دارند که به راحتی می توانید آنچه را که به دنبال آن هستید پیدا کنید. آن ها همچنین جای پارک زیادی دارند، بنابراین لازم نیست نگران گم شدن یا پیدا کردن جای پارک در خیابان باشید.

نقطه ضعف خرید در مراکز خرید مسکو این است که می توانند بسیار گران باشند. اما اگر به دنبال اقلام بسیار متنوعی هستید و بدشان نمی آید کمی هزینه بیشتر بپردازید، پس این مراکز خرید قطعا ارزش دیدن دارند. 

مراکز خرید مسکو؛ متفاوت و به یاد ماندنی

در نتیجه، مراکز خرید مسکو طیف گسترده ای از محصولات و خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهند. از برندهای سطح بالا گرفته تا کالاهای مقرون به صرفه، مطمئناً چیزی برای همه وجود دارد. اگر به دنبال یک روز سرگرم کننده با دوستان هستید، مراکز خرید مسکو مقصد مناسبی هستند. یا اگر به دنبال چیز رسمی‌تر هستید، آن‌ها هم آن را دارند. در هر صورت، حتماً از چند مرکز مختلف دیدن کنید تا احساس رضایت نسبت به آنچه در دسترس است داشته باشید.

شاید این مطلب را هم دوست داشته باشید  برای سفر به مسکو به چه چیزهایی دقت کنیم؟

به صفحه رسمی یک نویسنده گردشگری خوش آمدید، جایی که من مکان های جذاب و اغلب نامتعارف در سراسر جهان را کشف می کنم. با توجه به جزئیات و عشق به ماجراجویی، من مشتاق به نمایش گذاشتن تجربیات فرهنگی منحصربه‌فردی هستم که در کتاب‌های راهنما یافت نمی‌شوند. من داستان هایی را از مقصدهای دست نخورده هر گوشه از جهان برای شما آورده ام - با ترکیبی از دانش تاریخی، نکات مفید و حکایات شخصی. سفر من را دنبال کنید تا جواهرات پنهانی را که منتظر کشف هستند کشف کنم! آماده کاوش هستید؟ بیا بریم!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *