تبلیغات            درباره ما

مجله گردشگری و سبک زندگی ونیچ
Search
مجله گردشگری و سبک زندگی ونیچ
Search
Close this search box.
دانشگاه آمریکایی شارجه امارات; معرفی American University Sharjah

دانشگاه آمریکایی شارجه، واقع در امارات متحده عربی، یک موسسه آموزش عالی بسیار معتبر است که طیف گسترده ای از برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد را ارائه می دهد. این دانشگاه شهرت برجسته ای برای برتری علمی دارد و به عنوان یکی از دانشگاه های برتر خاورمیانه رتبه بندی شده است. دانشجویان از سراسر جهان برای تحصیل در این موسسه معتبر به AUS می آیند. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا هر مروری بر هر آنچه که لازم از درمورد این دانشگاه بدانید داشته باشیم.

معرفی دانشگاه آمریکایی شارجه در اماراتمعرفی دانشگاه آمریکایی شارجه در امارات

دانشگاه آمریکایی شارجه تجربه یادگیری منحصر به فردی را برای دانش آموزان فراهم می کند که هر دو آموزش سنتی کلاس درس را با آموزش عملی ترکیب می کند. اعضای هیئت علمی متخصصان باتجربه ای هستند که به دانشجویان خود آموزش با کیفیتی ارائه می دهند که آنها را برای موفقیت در مشاغل انتخابی خود آماده می کند. علاوه بر این، AUS به دانشجویان خود دسترسی به امکانات و منابع پیشرفته مانند مراکز تحقیقاتی، کتابخانه‌ها، آزمایشگاه‌های کامپیوتری با فناوری پیشرفته و غیره را ارائه می‌دهد.

در دانشگاه آمریکایی شارجه، دانشجویان می توانند از بین رشته های مختلف مانند مدیریت بازرگانی، مهندسی، طراحی معماری و غیره انتخاب کنند. با تمرکز شدید آن بر برتری تحصیلی و موفقیت دانشجویان، جای تعجب نیست که چرا افراد زیادی هر ساله به دنبال پذیرش در این دانشگاه مشهور هستند. چه به دنبال ادامه تحصیل باشید یا مسیر شغلی خود را پس از فارغ التحصیلی شروع کنید، دانشگاه آمریکایی شارجه قطعاً ارزش توجه دارد!

شاید این مطلب را هم دوست داشته باشید  دانشگاه کانادایی دبی; معرفی Canadian University Dubai

تاریخچه دانشگاه شارجه امارات

دانشگاه آمریکایی شارجه (AUS) یک موسسه شناخته شده است که در امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) واقع شده است. این دانشگاه در سال 1997 تأسیس شد و از آن زمان به یک مرکز مشهور برتری دانشگاهی تبدیل شده است. این دانشگاه طیف گسترده ای از برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد را در رشته های مختلف از جمله مهندسی، بازرگانی، معماری، هنر، علوم و غیره ارائه می دهد. دانش‌آموزان در AUS از پیشینه‌ها و ملیت‌های مختلف می‌آیند، و آن را به جامعه‌ای پر جنب و جوش تبدیل می‌کند که تبادل و گفت‌وگوی بین‌فرهنگی را تقویت می‌کند.

تاریخچه دانشگاه شارجه اماراتجدا از پیشنهادات دانشگاهی، AUS دارای امکانات پیشرفته ای است که تجربه کلی یادگیری را افزایش می دهد. اینها شامل کلاس های درس مدرن مجهز به فناوری پیشرفته، مراکز تحقیقاتی است که فرصت هایی را برای دانش آموزان فراهم می کند تا در پروژه های تحقیقاتی پیشگامانه شرکت کنند، امکانات ورزشی که انواع مختلفی از علاقه مندان به ورزش دو و میدانی را تامین می کند و یک کتابخانه چشمگیر با هزاران کتاب و منابع آنلاین.

اگر به تحصیل در دانشگاه آمریکایی شارجه در امارات فکر می کنید، هیچ دلیلی برای این کار وجود ندارد. با دانشگاهیان درجه یک همراه با امکانات در سطح جهانی که همگی در یکی از پر جنب و جوش ترین شهرهای منطقه واقع شده اند. این دانشگاه همه چیزهایی را که برای دستیابی به اهداف تحصیلی خود نیاز دارید و در عین حال لحظات متحول کننده زندگی را در طول مسیر تجربه می کنید، دارد. چه یک مهندس یا معمار مشتاق باشید یا صرفاً کسی باشید که می‌خواهید مرزهای جدید را از نظر فکری کشف کنید – دانشگاه آمریکایی شارجه قطعاً ارزش آن را دارد که به دنبال گزینه‌های آموزش عالی با کیفیت در سراسر امارات باشید.

شاید این مطلب را هم دوست داشته باشید  دانشگاه خلیفه امارات; معرفی دانشگاه Khalifa

در AUS، دانشجویان می توانند از بین بیش از 70 برنامه کارشناسی و کارشناسی ارشد در 9 کالج از جمله معماری، هنر و طراحی انتخاب کنند. هنر و علوم؛ مدیریت کسب و کار؛ ارتباط؛ علوم و مهندسی کامپیوتر؛ تحصیلات؛ مهندسی؛ تحصیلات تکمیلی؛ و شریعت و معارف اسلامی. تعهد دانشگاه به تعالی آکادمیک در تأییدیه های بین المللی آن توسط آژانس هایی مانند AACSB International – The Association to Advance Collegiate Schools of Business و ABET – Accreditation Board for Engineering and Technology منعکس شده است.

دانشگاه آمریکایی شارجه در کجا واقع شده است؟

موقعیت AUS آن را به انتخابی ایده آل برای دانشجویانی که به دنبال تحصیل در امارات هستند تبدیل می کند. AUS که بین فرودگاه های بین المللی دبی و شارجه واقع شده است، به راحتی از هر کجای دنیا قابل دسترسی است. علاوه بر این، نزدیکی آن به مراکز فرهنگی بزرگ مانند دبی و ابوظبی به این معنی است که دانشجویان می توانند در حین تحصیل در AUS از فرصت های متعدد برای کارآموزی و کارآموزی استفاده کنند.

برنامه‌های تحصیلی دانشگاه شارجهبرنامه‌های تحصیلی دانشگاه شارجه

برنامه‌های تحصیلی کارشناسی ارائه شده در AUS شامل رشته هایی مانند زیست شناسی، شیمی، مهندسی کامپیوتر، امور مالی، مطالعات بین المللی، بازاریابی، روانشناسی و غیره است. این دانشگاه همچنین چندین مدرک تحصیلات تکمیلی را در رشته های مختلف از جمله کارشناسی ارشد در مدیریت بازرگانی (MBA)، کارشناسی ارشد در آموزش (M.Ed.)، کارشناسی ارشد در مدیریت سیستم های مهندسی (MESM)، کارشناسی ارشد در روابط بین الملل (MAIR) و غیره ارائه می دهد.

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد در مورد AUS برنامه تبادل دانشجوی آن‌ها است که به دانشجویان اجازه می‌دهد در خارج از کشور در دانشگاه‌های همکار در سراسر جهان تحصیل کنند و در عین حال همچنان شهریه عادی خود را بپردازند. علاوه بر این، AUS با ارائه دوره‌هایی در مورد توسعه کسب‌وکار در برنامه درسی خود و میزبانی رویدادهایی مانند Startup Weekend که منابعی را برای راه‌اندازی کسب‌وکار خود در اختیار کارآفرینان نوپا قرار می‌دهد، کارآفرینی را تشویق می‌کند. به طور کلی، دانشگاه آمریکایی شارجه یک محیط آموزشی متنوع ایجاد کرده است که دانشجویان را از نظر تحصیلی به چالش می کشد و در عین حال آنها را برای موفقیت در دنیای واقعی پس از فارغ التحصیلی آماده می کند.

شاید این مطلب را هم دوست داشته باشید  دانشگاه امارات متحده عربی; معرفی دانشگاه United Arab Emirates

علاوه بر برنامه های آکادمیک سنتی ارائه شده در AUS، چندین برنامه غیر مدرک نیز برای کسانی که به دنبال گسترش دانش یا توسعه مهارت های جدید هستند، وجود دارد. اینها شامل دوره های آموزشی اجرایی برای حرفه ای هایی است که به دنبال پیشرفت شغلی یا کسب مهارت های جدید در صنایع خاص هستند.

به طور کلی، دانشگاه آمریکایی شارجه طیف متنوعی از فرصت‌های آموزشی را فراهم می‌کند که هم به فراگیران سنتی و هم برای فراگیران غیرسنتی به طور یکسان پاسخ می‌دهد.

به صفحه رسمی یک نویسنده گردشگری خوش آمدید، جایی که من مکان های جذاب و اغلب نامتعارف در سراسر جهان را کشف می کنم. با توجه به جزئیات و عشق به ماجراجویی، من مشتاق به نمایش گذاشتن تجربیات فرهنگی منحصربه‌فردی هستم که در کتاب‌های راهنما یافت نمی‌شوند. من داستان هایی را از مقصدهای دست نخورده هر گوشه از جهان برای شما آورده ام - با ترکیبی از دانش تاریخی، نکات مفید و حکایات شخصی. سفر من را دنبال کنید تا جواهرات پنهانی را که منتظر کشف هستند کشف کنم! آماده کاوش هستید؟ بیا بریم!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *