تبلیغات            درباره ما

مجله گردشگری و سبک زندگی ونیچ
Search
مجله گردشگری و سبک زندگی ونیچ
Search
Close this search box.
مهاجرت به استرالیا

در سال‌های اخیر افراد زیادی برای مهاجرت به استرالیا اقدام کرده‌اند. استرالیا جزو کشورهای پیشرفته جهان محسوب می‌شود که اعتبار و وجهه خوبی در مجامع بین‌المللی دارد. اگر با راه‌های مهاجرت به استرالیا در سال ۲۰۲۳ آشنا نیستید، با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

مزایای مهاجرت به استرالیا

کشور استرالیا میانگین دستمزد نسبتا بالایی دارد. همچنین از نظر تحصیلی و دانشگاهی، مراکز آموزشی این کشور شرایط خوبی را برای افراد محصل فراهم می‌کنند. استرالیا از نظر امنیت مالی، نظامی و بین‌الملل شرایط بسیار پایداری دارد و کشوری مهاجرپذیر محسوب می‌شود. از همین رو افراد با ملیت‌ها و ادیان مختلف در این کشور حضور دارند. پس از کسب ویزا و دریافت امتیاز شهروندی، امکان اخذ پاسپورت استرالیایی نیز برای متقاضیان فراهم خواهد بود.

استرالیا از نظر بهداشت و سلامت نیز وضعیت بسیار خوبی در بین کشورهای جهان دارد. شرایط آب‌و‌هوایی این کشور نیز بسیار مناسب است و با توجه به وسعت بالا، شهرهای مختلفی برای مهاجرت دارد. پاسپورت استرالیا نیز جزو گذرنامه‌های معتبر در دنیا محسوب شده و امکان سفر به کشورهای مختلف بدون اخذ ویزا فراهم خواهد بود.

اقامت استرالیا

روش‌های مهاجرت به استرالیا در سال ۲۰۲۳

روش‌های مختلفی برای مهاجرت به کشور استرالیا وجود دارد. متاسفانه افراد زیادی هر ساله از طریق روش‌های غیرمعمول مثل پناهندگی اقدام به مهاجرت می‌کنند که بسیار خطرناک و پردردسر است. در ادامه به بررسی بهترین راهکارها برای مهاجرت به استرالیا در سال ۲۰۲۳ می‌پردازیم.

ویزای کاری

برای دریافت ویزای کاری استرالیا فرد باید از یک یا چند مهارت در سطح عالی برخوردار باشد. کارشناسان مهاجرت با بررسی سن، مدرک تحصیلی، سوابق کاری، سطح زبان و وضعیت تاهل فرد، امکان مهاجرت به استرالیا را بررسی خواهند کرد. هر کدام از آیتم‌ها امتیازبندی شده است. برای مثال افراد بین ۱۸ تا ۲۴ سال ۲۵ امتیاز مهاجرتی دریافت خواهند کرد و به افراد ۲۵ تا ۳۲ سال ۳۰ امتیاز تعلق خواهد گرفت. مهاجرت از این طریق تا ۴۴ سالگی امکان‌پذیر خواهد بود اما با توجه به افزایش سن، سایر پارامترهای متقاضی باید امتیازهای بسیار خوبی دریافت کنند.

شاید این مطلب را هم دوست داشته باشید  همه چیز درباره مهاجرت به استرالیا و اخذ اقامت 2023

ویزای کاری

سرمایه‌گذاری

بسیاری از افراد تلاش می‌کنند تا مهاجرت به استرالیا در سال ۲۰۲۳ را از طریق سرمایه‌گذاری انجام دهند. برای کسب این ویزا حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار دلار سرمایه نیاز خواهید داشت. لازم به ذکر است این سرمایه به صورت مرحله‌ای پرداخته خواهد شد و به همین دلیل کار برای متقاضیان بسیار راحت‌تر است. علاوه بر میزان دارایی و تمکن مالی، شرایطی مثل سطح زبان، مدارک تحصیلی و سن فرد نیز توسط اداره مهاجرت استرالیا مورد بررسی قرار خواهد گرفت. در این روش نیز افراد جوان‌تر شانس بیشتری برای دریافت ویزا خواهند داشت.

سرمایه‌گذاری

گلوبال تلنت

افرادی که در زمینه‌های مختلف نخبه محسوب می‌شوند، می‌توانند از طریق روش گلوبال تلنت اقدام به مهاجرت به استرالیا در سال ۲۰۲۳ کنند. دولت استرالیا از چند سال قوانین مربوط به پذیرش نخبگان را تصویب کرده است. هدف این کشور پیشرفت در عرصه‌های مختلف به کمک نوابغ علمی و کاری سایر کشورها است.

گلوبال تلنت

آیا مهاجرت به استرالیا از طریق خرید ملک واقعیت دارد؟

خیر! متاسفانه برخی شرکت‌ها و دفاتر مهاجرتی نامعتبر تلاش می‌کنند تا با عبارت‌های این چنینی ذهن مخاطبان را فریب دهند. دقت داشته باشید از نظر دولت استرالیا خرید ملک در این کشور سرمایه‌گذاری محسوب نمی‌شود. در نتیجه برای اخذ ویزا از طریق سرمایه‌گذاری از کانال‌های معتبر و برنامه‌های از پیش مشخص شده استفاده کنید.

آیا مهاجرت به استرالیا به همراه خانواده ممکن است؟

افرادی که بتوانند به روش‌های ذکر شده ویزای استرالیا را کسب کنند، می‌توانند برای دریافت ویزای همسر و فرزندان زیر ۲۳ سال نیز اقدام کنند. فرزندانی که بیش از ۲۳ سال سن دارند پرونده جداگانه‌ای خواهند داشت و باید شرایط دریافت ویزا را به تنهایی داشته باشند.

شاید این مطلب را هم دوست داشته باشید  جاهای دیدنی کشور تاجیکستان

استرالیا

دریافت امتیاز شهروندی در استرالیا

پس از کسب ویزای استرالیا می‌توانید امیدوار به دریافت امتیاز شهروندی و پاسپورت این کشور نیز باشید. هر فرد بعد از ۴ سال حضور قانونی در این کشور، می‌تواند برای دریافت امتیاز شهروندی اقدام کند.

استرالیا از سال‌ها پیش میزبان ایرانیان زیادی بوده است. این کشور جزو مقاصد محبوب ایرانی‌ها برای مهاجرت است. اگر قصد مهاجرت به استرالیا در سال ۲۰۲۳ را دارید، راه‌های مختلفی برای شما وجود دارد اما باید مراقب باشید تا اسیر سودجویان و کلاهبرداران داخلی و بین‌المللی نشوید.

به صفحه رسمی یک نویسنده گردشگری خوش آمدید، جایی که من مکان های جذاب و اغلب نامتعارف در سراسر جهان را کشف می کنم. با توجه به جزئیات و عشق به ماجراجویی، من مشتاق به نمایش گذاشتن تجربیات فرهنگی منحصربه‌فردی هستم که در کتاب‌های راهنما یافت نمی‌شوند. من داستان هایی را از مقصدهای دست نخورده هر گوشه از جهان برای شما آورده ام - با ترکیبی از دانش تاریخی، نکات مفید و حکایات شخصی. سفر من را دنبال کنید تا جواهرات پنهانی را که منتظر کشف هستند کشف کنم! آماده کاوش هستید؟ بیا بریم!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *