تبلیغات            درباره ما

مجله گردشگری و سبک زندگی ونیچ
Search
مجله گردشگری و سبک زندگی ونیچ
Search
Close this search box.
معرفی بهترین مراکز خرید شهر گیومری

به گیومری، دومین شهر بزرگ ارمنستان خوش آمدید. در اینجا تعدادی از بهترین مراکز خرید کشور را خواهید دید. با انتخاب گسترده ای از فروشگاه ها و محصولات، جای تعجب نیست که مردم از سراسر منطقه برای خرید به اینجا بیایند. در این مقاله به بررسی برخی از بهترین مراکز خرید گیومری و ویژگی های خاص آنها می پردازیم. همچنین در مورد اینکه چرا این مراکز خرید برای افراد محلی و بازدیدکنندگان عالی هستند بحث خواهیم کرد.

 

مراکز خرید گیومری

شهر گیومری مراکز خرید متنوعی را برای بازدیدکنندگان و افراد محلی ارائه می دهد. گیومری در منطقه شیراک ارمنستان واقع شده است و دارای چندین فروشگاه است که کالاهای محلی، اقلام بین المللی و غیره را عرضه می کنند. از بوتیک‌فروشی‌های کوچک گرفته تا مراکز خرید در مقیاس بزرگ‌تر، خریداران می‌توانند تقریباً هر چیزی را که به دنبال آن هستند در این شهر شلوغ بیابند.

یکی از مراکز خرید محبوب در گیومری، مجتمع گراند مال است که مجموعه‌ای از فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و کافه‌ها را در دو طبقه دارد. همه چیز از پوشاک مد روز گرفته تا فروشگاه های لوازم الکترونیکی و جواهرات و همچنین یک فودکورت بزرگ با غذاهای سنتی ارمنی دارد. این مرکز خرید یک سالن سینما نیز در خود جای داده است که در آن می‌توانید با خانواده یا دوستانتان با جدیدترین فیلم‌ها آشنا شوید یا فیلم‌های کلاسیک ارمنی را تماشا کنید.

اگر به دنبال خرید هستید، مرکز خرید Kataro در نزدیکی گیومری یکی دیگر از نقاط عالی برای کاوش است.

مراکز خرید گیومری

مراکز خرید قدیمی گیومری

گیومری، دومین شهر بزرگ ارمنستان، خانه برخی از جالب ترین مراکز خرید در این کشور است. این مراکز خرید قدیمی که در حومه گیومری در نزدیکی مرز گرجستان واقع شده اند، ترکیبی بی نظیر از امکانات سنتی و مدرن را ارائه می دهند. از فروشندگان خیابانی که محصولات تازه می‌فروشند تا بوتیک‌های شیک با پوشاک مدرن، این مجموعه دلپذیر از خرده‌فروشی‌ها چیزی را برای همه ارائه می‌دهد.

شاید این مطلب را هم دوست داشته باشید  جاهای دیدنی گیومری در شب

قدمت قدیمی ترین مرکز خرید گیومری به سال 1875 برمی گردد و تا به امروز نیز در حال فعالیت است. این بازار تاریخی توانسته جذابیت اصلی خود را حفظ کند و در عین حال برخی از جنبه های جدید را نیز در طراحی خود بگنجاند. در اینجا جواهرات دست ساز، ظروف آشپزخانه و سایر اقلامی را خواهید یافت که به صورت محلی توسط صنعتگران از سراسر ارمنستان ساخته می شوند.

مراکز خرید قدیمی گیومری

مراکز خرید مدرن گیومری

گیومری، دومین شهر بزرگ ارمنستان، به دلیل معماری و فرهنگ سنتی خود شناخته شده است. اما آیا می دانستید که مراکز خرید مدرنی دارد که با شهرهای دیگر رقابت می کنند؟

دو مرکز خرید اصلی گیومری، «مرکز خرید گیومری» و «تاشیر پلازا گیومری»، گزینه‌های زیادی را برای خرید به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهند. مرکز خرید گیومری با بیش از 100 مغازه همه چیز از پوشاک و کفش گرفته تا خواربار و لوازم الکترونیکی را می فروشند، بزرگترین مرکز خرید در شهر است. همچنین دارای یک منطقه سرگرمی شامل سالن های بولینگ، مرکز بازی، و یک سالن سینما است. در Tashir Plaza Gyumri می‌توانید برندهای معتبر جهانی مانند آدیداس و زارا و همچنین بوتیک‌های محلی کوچک‌تر را پیدا کنید.

مراکز خرید مدرن گیومری

مراکز خرید چشم نواز گیومری 

در خاتمه، مراکز خرید شهر گیومری چیزهای زیادی برای ارائه به بازدیدکنندگان از انواع مختلف دارند. چه به دنبال آخرین روند مد، سوغاتی یا یک وعده غذایی خوشمزه باشید، این مناطق خرید کلیدی شما را ناامید نخواهند کرد. با گزینه های زیادی برای انتخاب و تعهد به ارضای نیازهای مشتری، شهر گیومری مطمئناً یک تجربه خرید فراموش نشدنی را برای شما رقم خواهد زد. از کارکنان خوش برخورد و امکانات مدرن گرفته تا انواع کالاها و خدمات در دسترس، چیزی برای همه در اینجا وجود دارد.

شاید این مطلب را هم دوست داشته باشید  آشنایی کامل با شهر گیومری در کشور ارمنستان

به صفحه رسمی یک نویسنده گردشگری خوش آمدید، جایی که من مکان های جذاب و اغلب نامتعارف در سراسر جهان را کشف می کنم. با توجه به جزئیات و عشق به ماجراجویی، من مشتاق به نمایش گذاشتن تجربیات فرهنگی منحصربه‌فردی هستم که در کتاب‌های راهنما یافت نمی‌شوند. من داستان هایی را از مقصدهای دست نخورده هر گوشه از جهان برای شما آورده ام - با ترکیبی از دانش تاریخی، نکات مفید و حکایات شخصی. سفر من را دنبال کنید تا جواهرات پنهانی را که منتظر کشف هستند کشف کنم! آماده کاوش هستید؟ بیا بریم!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *