تبلیغات            درباره ما

مجله گردشگری و سبک زندگی ونیچ
Search
مجله گردشگری و سبک زندگی ونیچ
Search
Close this search box.
جاهای دیدنی تفلیس در تابستان

تفلیس شهری زیبا در منطقه قفقاز اوراسیا است. جاذبه‌های تاریخی و مکان‌های گردشگری مدرن زیادی برای کاوش دارد. تابستان بهترین زمان برای بازدید از تفلیس و دیدن مناظر آن است. در این فصل می توانید از انواع فعالیت های فضای باز و همچنین مکان های دیدنی که منحصر به شهر هستند لذت ببرید.

 تفلیس در تابستان

تفلیس، پایتخت گرجستان، شهری زیبا است که در ماه های تابستان چیزهای زیادی برای ارائه دارد. آب و هوای گرم و مناظر خیره کننده آن را به مقصدی عالی برای کسانی تبدیل می کند که به دنبال یک اقامتگاه هیجان انگیز و منحصر به فرد هستند. از کاوش در بناهای تاریخی گرفته تا استراحت در یکی از پارک ها و باغ های متعدد شهر، در تفلیس در ماه های گرم تابستان چیزی برای همه وجود دارد.

محبوب ترین فعالیت در بین بازدیدکنندگان تماشای مناظر خیره کننده از بالای قلعه ناریکالا است که قدمت آن به قرن چهارم پس از میلاد برمی گردد و مشرف به شهر قدیمی است. گردشگران همچنین می‌توانند قبل از رفتن به یکی از کافه‌ها یا رستوران‌های متعدد تفلیس، برخی از مکان‌های دیدنی دیگر تفلیس مانند کلیسای متخی یا بازار پل خشک را کاوش کنند.

 تفلیس در تابستان

آب و هوای تفلیس در تابستان

تفلیس، پایتخت گرجستان، به دلیل آب و هوای معتدل تابستانی شهرت دارد. از ماه می تا سپتامبر، دما بین 70 تا 90 درجه فارنهایت (21 تا 32 درجه سانتیگراد) متغیر است. سطح رطوبت تفلیس در ماه های جولای و آگوست بالاتر است، اما به طور کلی آب و هوا راحت و خشک است. در طول تابستان، تفلیس به طور متوسط 13 ساعت در روز آفتاب دارد. در حالی که روزها می توانند گرم باشند، عصرها معمولاً دلپذیر هستند و دمای هوا در ساعات بعد از ظهر کاهش می یابد.

شاید این مطلب را هم دوست داشته باشید  آشنایی با فرودگاه تفلیس به همراه امکاناتش

در نتیجه این آب و هوای معتدل، تفلیس فعالیت های زیادی در فضای باز برای بازدیدکنندگان در ماه های تابستان ارائه می دهد. گردشگران می‌توانند از جاذبه‌های محبوبی مانند میدان آزادی دیدن کنند یا در امتداد خیابان روستاولی قدم بزنند و مناظری از قلعه ناریکالا را از دور تحسین کنند.

آب و هوای تفلیس در تابستان

مکان های دیدنی تفلیس در تابستان

سفر به تفلیس یک تجربه فوق العاده است. از نقاط دیدنی تاریخی گرفته تا فعالیت‌های تفریحی در فضای باز، این شهر دارای طیف وسیعی از مکان‌های دیدنی است که می‌توانید در ماه‌های گرم تابستان از آن‌ها لذت ببرید. در این بخش ۵ نقطه برای بازدید از تفلیس در این فصل آورده شده است.

اولین مقصد در لیست شما باید باغ گیاه شناسی ملی گرجستان باشد. این باغ در منطقه واکه تفلیس واقع شده است و بیش از 4500 گونه گیاهی و درختی از سراسر جهان را در خود جای داده است. از گردشی آرام در محوطه آن لذت ببرید یا در تورهای راهنما شرکت کنید تا درباره سرسبزی و تاریخ گیاه شناسی آن بیشتر بدانید. اگر در طول اقامت خود به دنبال گزینه‌های سرگرمی هستید، به تئاتر روستاولی بروید، جایی که می‌توانید اجرای باله سنتی گرجستان را تماشا کنید یا به کنسرت‌های موسیقی زنده از هنرمندان محلی گوش دهید.

مکان های دیدنی تفلیس در تابستان

تابستان تفلیس؛ متفاوت و چشم نواز

در پایان، تفلیس یک مکان هیجان انگیز برای بازدید در تابستان است. چیزی برای همه وجود دارد؛ پارک‌های زیبا، موزه‌ها، و جاذبه‌های دیگر که شما را سرگرم و الهام‌بخش نگه می‌دارد. این شهری با تاریخ غنی و فعالیت های فراوانی است که در طول اقامت شما را مشغول نگه می دارد. مردم محلی دوستانه هستند و همیشه مایل به کمک به اقامت شما لذت بخش هستند. تفلیس با دیدن مناظر فوق‌العاده‌ای که باید دید، قطعاً باید در فهرست مکان‌های دیدنی شما در تابستان امسال باشد!

شاید این مطلب را هم دوست داشته باشید  آنچه درباره زندگی در تفلیس باید بدانیم

به صفحه رسمی یک نویسنده گردشگری خوش آمدید، جایی که من مکان های جذاب و اغلب نامتعارف در سراسر جهان را کشف می کنم. با توجه به جزئیات و عشق به ماجراجویی، من مشتاق به نمایش گذاشتن تجربیات فرهنگی منحصربه‌فردی هستم که در کتاب‌های راهنما یافت نمی‌شوند. من داستان هایی را از مقصدهای دست نخورده هر گوشه از جهان برای شما آورده ام - با ترکیبی از دانش تاریخی، نکات مفید و حکایات شخصی. سفر من را دنبال کنید تا جواهرات پنهانی را که منتظر کشف هستند کشف کنم! آماده کاوش هستید؟ بیا بریم!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *