تبلیغات            درباره ما

مجله گردشگری و سبک زندگی ونیچ
Search
مجله گردشگری و سبک زندگی ونیچ
Search
Close this search box.
آشنایی با فرودگاه سائوپائولو به همراه امکاناتش

فرودگاه سائوپائولو که با نام فرودگاه بین المللی گوارولوس نیز شناخته می شود، شلوغ ترین فرودگاه برزیل و یکی از مهم ترین فرودگاه های آمریکای جنوبی است. در 20 کیلومتری شمال شرقی مرکز شهر سائوپائولو قرار دارد و به عنوان دروازه بین المللی برای پروازها به مقصد و از مقصدهای سراسر جهان عمل می کند. فرودگاه سائوپائولو با دو ترمینال و یک مرکز باربری، سالانه به بیش از 35 میلیون مسافر خدمات ارائه می‌کند و آن را به یکی از شلوغ‌ترین فرودگاه‌های قاره تبدیل می‌کند.

جغرافیای فرودگاه سائوپائولو

فرودگاه بین‌المللی سائوپائولو-گوارولوس که با نام فرودگاه کامبیکا نیز شناخته می‌شود، فرودگاه بین‌المللی اصلی سائوپائولو، برزیل است. این فرودگاه در Guarulhos، در 20 کیلومتری شمال شرقی مرکز شهر، یکی از شلوغ ترین فرودگاه های آمریکای جنوبی است که سالانه بیش از 46 میلیون مسافر از درهای آن عبور می کنند. این فرودگاه شامل سه ترمینال و دو باند است و پروازهای داخلی و خارجی را به تمام نقاط برزیل و سایر کشورهای جهان انجام می دهد.

فرودگاه سائوپائولو-گوارولوس طیف وسیعی از امکانات رفاهی از جمله امکانات خرید و رستوران های بدون مالیات را ارائه می دهد. همچنین از فرودگاه بین‌المللی سائوپائولو-گوارولوس به سایر بخش‌های برزیل مانند اتوبوس، تاکسی و ترانسفر خصوصی، لینک‌های حمل و نقل مناسبی وجود دارد.

جغرافیای فرودگاه سائوپائولو

تاریخچه فرودگاه سائوپائولو

فرودگاه سائوپائولو بزرگترین و شلوغ ترین فرودگاه برزیل است. این مرکز به عنوان یک مرکز برای پروازهای داخلی و بین المللی عمل می کند و دارای شبکه گسترده ای از مسیرهای پروازی به کشورهای دیگر در آمریکای جنوبی، اروپا، آسیا و آمریکای شمالی است. این فرودگاه در حدود 20 کیلومتری مرکز شهر قرار دارد و اولین بار در سال 1985 با نام اصلی خود – فرودگاه Congonhas افتتاح شد.

شاید این مطلب را هم دوست داشته باشید  جاهای دیدنی سائوپائولو در زمستان

از آن زمان به بعد، فرودگاه سائوپائولو در طول سال‌ها به منظور پاسخگویی به تقاضای فزاینده برای سفرهای هوایی در برزیل، دستخوش توسعه‌های متعددی شده است. در سال 2003، این فرودگاه بین‌المللی Guarulhos به نام شهرداری مجاور Guarulhos که در آن واقع شده است، تغییر نام داد. امروزه دارای دو ترمینال است که روزانه هزاران پرواز مسافری را انجام می دهد و تخمین زده می شود که سالانه 25 میلیون مسافر از آنجا عبور می کنند.

تاریخچه فرودگاه سائوپائولو

مراکز خرید فرودگاه سائوپائولو

مراکز خرید فرودگاه سائوپائولو سال‌هاست که مقصدی محبوب برای مسافران در برزیل بوده است. مراکز خرید به مسافران این فرصت را می دهند که در حالی که منتظر پرواز هستند خرید کنند، غذا بخورند و سرگرم شوند. مراکز خرید فرودگاه سائوپائولو مطمئناً چیزی دارند که همه را مشغول کند.

بزرگترین آن‌ها، مرکز خرید فرودگاه بین المللی کامبیکا است که در فرودگاه بین المللی گوارولوس واقع شده است. در اینجا خریداران مجموعه‌ای از فروشگاه‌ها را پیدا می‌کنند که پوشاک، جواهرات و لوازم الکترونیکی و همچنین رستوران‌هایی را که غذاهای محلی و بین‌المللی سرو می‌کنند، پیدا می‌کنند. علاوه بر این مرکز خرید، دو مرکز خرید کوچکتر نیز در ترمینال 2 در فرودگاه Congonhas و یکی در فرودگاه بین المللی Viracopos وجود دارد.

رستوران های فرودگاه سائوپائولو

رستوران های فرودگاه سائوپائولو

فرودگاه بین‌المللی سائوپائولو به‌خاطر رستوران‌های درجه یک خود معروف است. این فرودگاه میزبان ده ها رستوران مختلف است که غذاهای متنوعی از سراسر جهان ارائه می دهند. چه به دنبال یک میان وعده سریع قبل از پرواز یا یک وعده غذایی مفصل باشید، فرودگاه سائوپائولو چیزی برای برآوردن نیازها و سلیقه هر مسافری دارد.

شاید این مطلب را هم دوست داشته باشید  جاهای دیدنی سائوپائولو در بهار

از تراتوریاهای ایتالیایی گرفته تا استیک‌خانه‌های آمریکایی و چوراسکاریای برزیلی، مسافران می‌توانند غذاهای باکیفیت را از گوشه و کنار جهان پیدا کنند. بسیاری از رستوران ها دارای غذاهای محلی و همچنین غذاهای کلاسیک سایر کشورها هستند. حتی برای کسانی که هوس غذاهای ژاپنی می کنند، سوشی بار وجود دارد! گزینه‌های دیگر عبارتند از کافه‌هایی که قهوه و شیرینی‌های تازه دم شده سرو می‌کنند، به‌علاوه فست‌فودهای زنجیره‌ای مانند مک‌دونالدز و برگر کینگ، اگر عجله دارید.

فرودگاه بین المللی سائوپائولو؛ تجربه‌ای امن و لذت بخش برای مسافران

در پایان، فرودگاه سائوپائولو یک مقصد باورنکردنی برای مسافرانی است که به دنبال کشف شهر پر جنب و جوش سائوپائولو، برزیل هستند. این فرودگاه طیف گسترده ای از امکانات و خدمات از گزینه های حمل و نقل مناسب تا رستوران ها و فروشگاه های مختلف را ارائه می دهد. این فرودگاه همچنین دارای مجموعه ای چشمگیر از تاسیسات هنری است که آن را به یکی از منحصر به فرد ترین فرودگاه های جهان تبدیل می کند. فرودگاه سائوپائولو با زیرساخت های مدرن، کارکنان صمیمی و فضای راحت، انتخاب ایده آلی برای بازدید از شهر است.

به صفحه رسمی یک نویسنده گردشگری خوش آمدید، جایی که من مکان های جذاب و اغلب نامتعارف در سراسر جهان را کشف می کنم. با توجه به جزئیات و عشق به ماجراجویی، من مشتاق به نمایش گذاشتن تجربیات فرهنگی منحصربه‌فردی هستم که در کتاب‌های راهنما یافت نمی‌شوند. من داستان هایی را از مقصدهای دست نخورده هر گوشه از جهان برای شما آورده ام - با ترکیبی از دانش تاریخی، نکات مفید و حکایات شخصی. سفر من را دنبال کنید تا جواهرات پنهانی را که منتظر کشف هستند کشف کنم! آماده کاوش هستید؟ بیا بریم!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *