تبلیغات            درباره ما

مجله گردشگری و سبک زندگی ونیچ
Search
مجله گردشگری و سبک زندگی ونیچ
Search
Close this search box.
آشنایی با فرودگاه برازیلیا به همراه امکاناتش

فرودگاه بین المللی برازیلیا که در قلب پایتخت این کشور قرار دارد، یکی از شلوغ ترین فرودگاه های برزیل است. اتصال شهرهای داخل کشور و خارج از مرزهای آن، به عنوان یک مرکز مهم برای مسافران بین المللی عمل می کند. از ترمینال مدرن گرفته تا مجموعه وسیعی از امکانات رفاهی، فرودگاه برازیلیا تجربه سفر بی نظیری را برای همه کسانی که از آنجا عبور می کنند ارائه می دهد. فرقی نمی‌کند که در حال عبور از فرودگاه برازیلیا باشید یا برای بازدید طولانی‌تر وارد شوید، فرودگاه برازیلیا چیزی برای ارائه به همه دارد.

تاریخچه فرودگاه برازیلیا

تاریخچه فرودگاه برازیلیا

فرودگاه برازیلیا فرودگاه بین المللی اصلی برزیل است و برای چندین دهه یک مرکز حمل و نقل مهم بوده است. این فرودگاه در حدود 12 کیلومتری مرکز شهر برازیلیا قرار دارد و یکی از معدود فرودگاه های آمریکای جنوبی است که دارای دو باند است.

این فرودگاه در ابتدا در سال 1965 افتتاح شد و توسط معمار مشهور برزیلی اسکار نیمایر طراحی شد. این فرودگاه از زمان افتتاح به طور قابل توجهی رشد کرده است و گزارش سال 2020 نشان می دهد که هر سال بیش از 20 میلیون مسافر را جابجا می کند. همچنین خدمات باربری و طیف گسترده ای از امکانات رفاهی دیگر مانند رستوران ها و مراکز خرید را ارائه می دهد.

این فرودگاه در سال 2003 و زمانی که ساختمان ترمینال آن به طور کامل بازسازی و مدرن شد، تحت بازسازی اساسی قرار گرفت. این شامل اضافه شدن کانترهای ورود، دروازه های سوار شدن، چرخ و فلک چمدان ها، مغازه ها و رستوران ها بود.

شاید این مطلب را هم دوست داشته باشید  جاهای دیدنی برازیلیا در شب

مراکز خرید  فرودگاه برازیلیا

مراکز خرید  فرودگاه برازیلیا

مراکز خرید فرودگاه برازیلیا مجموعه‌ای از گزینه‌ها را به مسافران ارائه می‌دهند تا زمان خود را بگذرانند و از مزایای حمل و نقل خود در پایتخت برزیل استفاده کنند. با بیش از 200 مغازه و رستوران، مسافران هرگز نمی خواهند چیزی برای خرید، خوردن یا اکتشاف داشته باشند.

بزرگترین مجموعه فروشگاه ها در فرودگاه بین المللی برازیلیا با انواع برندهای بین المللی از جمله برچسب های مد لوکس و فروشگاه های لوازم آرایشی واقع شده است. سوغاتی های محلی برزیل نیز برای کسانی که به دنبال یک یادگاری منحصر به فرد از شهر هستند در دسترس است. این مرکز خرید همچنین شامل فروشگاه‌های الکترونیکی و کتاب‌فروشی‌ها می‌شود که برای مسافرانی که در حین توقف زمان برای کشتن دارند، سرگرمی فراهم می‌کنند.

رستوران های فرودگاه برازیلیا

رستوران های فرودگاه برازیلیا

فرودگاه بین المللی برازیلیا با انواع رستوران های خوشمزه احاطه شده است که نیازهای مسافران را برآورده می کنند. چه به دنبال چیزی سریع و آسان برای قبل از پرواز خود باشید و چه به دنبال یک وعده غذایی مقوی پس از ورود خود، گزینه های زیادی برای غذا خوردن وجود دارد.

فودکورت فرودگاه همه چیز از فست فودهای زنجیره ای مانند برگر کینگ، مترو، مک دونالد، و کویزنوس گرفته تا غذاهای سنتی برزیلی مانند استیک پیکانا و فیجوادا را ارائه می دهد. اگر به دنبال تجربه‌ای مفصل تر هستید، به سالن VIP بروید، جایی که مجموعه‌ای از غذاهای گران‌قیمت را خواهید یافت. این سالن همچنین دارای یک تراس در فضای باز با منظره پانوراما از خط افق شهر است. برای کسانی که عجله دارند، کیوسک‌های غذاخوری میان‌وعده و وعده‌های غذایی سبک ارائه می‌کنند که می‌توانند به سرعت بین پروازها خریداری شوند.

شاید این مطلب را هم دوست داشته باشید  جاهای دیدنی برازیلیا در تابستان

فرودگاه برازیلیا؛ تجربه‌ای لذت بخش برای مسافران

در پایان، فرودگاه برازیلیا تجربه ای راحت و مدرن را برای مسافران فراهم می کند. این فرودگاه دارای تمام امکانات ضروری مانند فروشگاه های معاف از مالیات، رستوران ها و سالن های فرودگاه است. همچنین دارای چیدمان آسان برای پیمایش، خدمات کارآمد و کارکنان خوش برخورد است. چه برای کسب و کار و چه برای تفریح سفر می کنید، فرودگاه برازیلیا همه چیزهایی را که برای راحت و خاطره انگیز کردن سفرتان نیاز دارید، دارد.

به صفحه رسمی یک نویسنده گردشگری خوش آمدید، جایی که من مکان های جذاب و اغلب نامتعارف در سراسر جهان را کشف می کنم. با توجه به جزئیات و عشق به ماجراجویی، من مشتاق به نمایش گذاشتن تجربیات فرهنگی منحصربه‌فردی هستم که در کتاب‌های راهنما یافت نمی‌شوند. من داستان هایی را از مقصدهای دست نخورده هر گوشه از جهان برای شما آورده ام - با ترکیبی از دانش تاریخی، نکات مفید و حکایات شخصی. سفر من را دنبال کنید تا جواهرات پنهانی را که منتظر کشف هستند کشف کنم! آماده کاوش هستید؟ بیا بریم!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *