تبلیغات            درباره ما

مجله گردشگری و سبک زندگی ونیچ
Search
مجله گردشگری و سبک زندگی ونیچ
Search
Close this search box.
آنچه درباره زندگی در کیش باید بدانیم

کیش جزیره کوچکی است که در خلیج فارس قرار دارد. این شهر به خاطر آب های شفاف و سواحل زیبایش شناخته شده است. مردم محلی صمیمی و خوش برخورد هستند و غذاها بسیار خوشمزه است. زندگی در کیش نسبت به بسیاری از نقاط دیگر جهان آرام‌تر پیش می‌رود و مردم اینجا از گذراندن وقت با خانواده و دوستان لذت می برند. اگر به دنبال مکانی برای استراحت و لذت بردن از زندگی هستید، کیش مقصد مناسبی است.

تاریخچه جزیره کیش

جزیره کیش در خلیج فارس و در سواحل جنوب غربی ایران قرار دارد. این جزیره زیبا در استان هرمزگان قرار دارد و وسعتی به اندازه دو سوم بحرین دارد. مساحت این جزیره حدود 91 کیلومتر مربع (35 مایل مربع) است و بلندترین نقطه آن کوه دینار با ارتفاع 590 متر (1940 فوت) است.

تاریخچه جزیره کیش

جزیره کیش که از هزاره دهم قبل از میلاد سکونت داشته است، یکی از اولین پایتخت های ایران باستان بوده و به عنوان یک شهر بندری بزرگ برای بازرگانان بین النهرین و هند بوده است. این جزیره همچنین یک توقفگاه مهم در جاده ابریشم بود و بعدها به عنوان مرکز مروارید و الماس شناخته شد. کیش تا قرن هفتم پس از میلاد تحت فرمانروایی پارسیان باقی ماند و در آن زمان توسط اعراب فتح شد.

فرهنگ مردم جزیره کیش

جزیره کیش بهشتی زیبا و شنی در خلیج فارس است. مردم جزیره کیش خونگرم و خونگرم هستند و این جزیره دارای فرهنگ غنی است که شامل موسیقی سنتی، رقص و هنر است. بازدیدکنندگان جزیره کیش از کاوش در بسیاری از جاذبه های فرهنگی جزیره از جمله موزه ها، گالری ها و مکان های تاریخی آن لذت خواهند برد.

شاید این مطلب را هم دوست داشته باشید  درباره فرودگاه کیش بیشتر بدانید

رازهای زندگی در کیش

کیش جزیره کوچکی در سواحل ایران است. این مکان زیبا، با آب های آبی شفاف و سواحل شنی سفید است. اما واقعا زندگی در کیش چگونه است؟

فرهنگ مردم جزیره کیش

برای شروع، مهم است که بدانید کیش یک منطقه معاف از گمرک است. این بدان معنی است که هیچ مالیاتی بر کالا یا خدمات وجود ندارد. این موضوع این جزیره را به مقصدی محبوب برای ایرانیانی تبدیل می کند که به دنبال خرید اقلام معاف از مالیات هستند.

اما وضعیت معافیت از عوارض عوارضی نیز دارد. اول اینکه دریافت مزایای دولتی مانند مراقبت های بهداشتی در کیش دشوار است. از آنجایی که مالیات وجود ندارد، زیرساخت های جزیره به اندازه ای که می تواند توسعه یافته نیست.

با این حال، زندگی در کیش مزایای خود را دارد. در تمام طول سال هوا گرم و آفتابی است و فعالیت های زیادی وجود دارد که می‌تواند برای شما جذاب باشد.

زندگی در کیش؛ آرام و لذتبخش

خلاصه اینکه زندگی در کیش یک تجربه بی نظیر و فوق العاده است. مردم صمیمی و خوش برخورد هستند، غذاها لذیذ و مناظر زیبا هستند. من آن را به هر کسی که به دنبال ماجراجویی است توصیه می کنم.

به صفحه رسمی یک نویسنده گردشگری خوش آمدید، جایی که من مکان های جذاب و اغلب نامتعارف در سراسر جهان را کشف می کنم. با توجه به جزئیات و عشق به ماجراجویی، من مشتاق به نمایش گذاشتن تجربیات فرهنگی منحصربه‌فردی هستم که در کتاب‌های راهنما یافت نمی‌شوند. من داستان هایی را از مقصدهای دست نخورده هر گوشه از جهان برای شما آورده ام - با ترکیبی از دانش تاریخی، نکات مفید و حکایات شخصی. سفر من را دنبال کنید تا جواهرات پنهانی را که منتظر کشف هستند کشف کنم! آماده کاوش هستید؟ بیا بریم!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *