تبلیغات            درباره ما

مجله گردشگری و سبک زندگی ونیچ
Search
مجله گردشگری و سبک زندگی ونیچ
Search
Close this search box.
معرفی شهربازی های استانبول به همراه امکاناتش

شهربازی استانبول یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری ترکیه است. این پارک در قلب استانبول واقع شده است و انواع مختلفی از وسایل سواری و جاذبه‌ها را برای بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد. شهربازی استانبول مکانی عالی برای گذراندن یک روز با خانواده و دوستان است و مطمئناً خاطرات زیادی را برای شما به ارمغان می آورد که تا آخر عمر باقی خواهند ماند.

تاریخچه مختصری از شهربازی های استانبول

استانبول، شهر هفت تپه، دارای تاریخ طولانی و غنی است که به زمان تأسیس آن توسط امپراتور روم کنستانتین در سال 324 باز می گردد. این شهر در طول قرن ها خانه تعدادی امپراتوری – بیزانسی، عثمانی، و اکنون ترکی – بوده است. هر کدام اثر خود را در منظره شهر به جا گذاشته اند.

اولین شهربازی استانبول در سال 1935 توسط Pertev Naili Boratav، روزنامه نگار و نویسنده برجسته ترک ساخته شد. این پارک که لونا پارک نامیده می شود، در محل یک قبرستان قدیمی در حومه استانبول قرار داشت. لونا پارک دارای تعدادی سواری و جاذبه بود، از جمله ترن هوایی، چرخ و فلک، و چرخ فلک. لونا پارک در سال 1987 به دلیل مشکلات مالی تعطیل شد.

در سال 1992، دیزنی لند استانبول درهای خود را به روی بازدیدکنندگان از سراسر جهان گشود.

شهربازی Vialand

Vialand استانبول تجهیزات بسیار متنوعی دارد. این پارک دارای انواع سواری از جمله ترن هوایی، چرخ و فلک و چرخ فلک است. همچنین تعدادی رستوران و کافه نیز در این پارک وجود دارد.

شهربازی Vialand

Vialand در قلب استانبول قرار دارد و با حمل و نقل عمومی به راحتی قابل دسترسی است. این پارک در تمام طول سال باز است، بنابراین همیشه می‌توانید به Vialand بروید و از تفریح در آن لذت ببرید. چه به دنبال یک روز سرگرم کننده با خانواده و دوستان باشید یا یک شب عاشقانه، Vialand مکان مناسبی برای رفتن است.

شاید این مطلب را هم دوست داشته باشید  جاهای دیدنی استانبول در بهار

شهربازی Aqualand

استانبول در سال های اخیر به یک مقصد گردشگری محبوب تبدیل شده است. این شهر دارای دو شهربازی است: Aqualand و Vialand. آکوالند دومین شهربازی استانبول است. در منطقه بیکوز استانبول واقع شده است. این پارک در سال 2014 افتتاح شد و دارای یک پارک آبی، یک آکواریوم و نمایش دلفین است. آکوالند یکی از بزرگترین پارک های آبی اروپا است. همچنین یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری استانبول است.

شهربازی لونا پارک

شهربازی لونا پارک

لونا پارک، سومین شهربازی استانبول، قرار است در این ماه درهای خود را به روی عموم باز کند. این پارک که در منطقه بیکوز شهر واقع شده است، دارای تعدادی وسایل سواری و جاذبه های دیدنی و همچنین فروشگاه های مختلف غذا و نوشیدنی خواهد بود.

لونا پارک به‌عنوان مقصدی مناسب برای خانواده در نظر گرفته می‌شود، با چیزی که همه از آن لذت ببرند. سواری ها شامل چرخ و فلک و ترن هوایی خواهد بود، در حالی که فروشگاه های غذا و نوشیدنی، غذاهای ترکی و بین المللی ارائه می دهند.

انتظار می رود این پارک هم در بین مردم محلی و هم در بین گردشگران محبوب باشد و امید است که به رونق گردشگری در استانبول کمک کند.

شهربازی‌های استانبول

شهربازی‌های استانبول، متنوع و هیجان‌انگیز

در پایان، شهربازی استانبول مکانی عالی برای بازدید از یک روز تفریحی است. با سواری‌ها و جاذبه‌های بسیار، چیزی برای همه وجود دارد. این پارک نیز قیمت مناسبی دارد و کارکنان آن دوستانه و مفید هستند. بنابراین اگر به دنبال یک روز عالی هستید، حتما از شهربازی استانبول دیدن کنید.

شاید این مطلب را هم دوست داشته باشید  جاهای دیدنی استانبول در زمستان

به صفحه رسمی یک نویسنده گردشگری خوش آمدید، جایی که من مکان های جذاب و اغلب نامتعارف در سراسر جهان را کشف می کنم. با توجه به جزئیات و عشق به ماجراجویی، من مشتاق به نمایش گذاشتن تجربیات فرهنگی منحصربه‌فردی هستم که در کتاب‌های راهنما یافت نمی‌شوند. من داستان هایی را از مقصدهای دست نخورده هر گوشه از جهان برای شما آورده ام - با ترکیبی از دانش تاریخی، نکات مفید و حکایات شخصی. سفر من را دنبال کنید تا جواهرات پنهانی را که منتظر کشف هستند کشف کنم! آماده کاوش هستید؟ بیا بریم!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *