تبلیغات            درباره ما

مجله گردشگری و سبک زندگی ونیچ
Search
مجله گردشگری و سبک زندگی ونیچ
Search
Close this search box.
درباره فرودگاه آنکارا بیشتر بدانید

آنکارا، پایتخت ترکیه است و فرودگاه بین‌المللی آن در منطقه گوکترک، در 26 کیلومتری (16 مایلی) شمال غربی مرکز آنکارا واقع شده است. این فرودگاه در سال 2015 به 11،159،251 مسافر خدمات رسانی کرده است؛ همین موضوع باعث شده تا به شلوغ ترین فرودگاه ترکیه تبدیل شود. فرودگاه آنکارا دارای ۳ ترمینال است؛ ترمینال 1 پروازهای داخلی، ترمینال 2 پروازهای بین المللی و ترمینال 3 ترمینال هوانوردی عمومی.

فرودگاه آنکارا

رستوران‌های مختلف فرودگاه آنکارا

در فرودگاه آنکارا رستوران‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد. چه به دنبال غذاهای سنتی باشید چه غذاهای مدرن، غذایی مطابق با سلیقه خود خواهید یافت. اگر عجله دارید، فست‌فود کورت همبرگر، پیتزا و سایر فست فودهای اصلی را ارائه می‌دهد. برای چیزی کمی سیر کننده تر، آشپزخانه ترکی را برای غذاهای سنتی ترکی امتحان کنید. اگر به دنبال یک بار یا سالن استراحت برای استراحت قبل از پرواز خود هستید، یکی از گزینه های موجود را بررسی کنید.

تاریخچه فرودگاه آنکارا

تاریخچه فرودگاه آنکارا

بزرگترین فرودگاه ترکیه در شهر آنکارا قرار گرفته، که به عنوان فرودگاه بین المللی اصلی این کشور شناخته می‌شود. فرودگاه آنکارا در سال 1955 افتتاح شد و از آن زمان تاکنون چندین بار توسعه و بازسازی شده است. آخرین بخش از فرودگاه در سال 2010 تکمیل شد که یک ترمینال جدید به آن اضافه شد و ظرفیت فرودگاه را به 25 میلیون مسافر در سال افزایش داد. در حال حاضر، خطوط هوایی از جمله ترکیش ایرلاینز، پگاسوس ایرلاینز، اطلس گلوبال و اونور ایر در این فرودگاه فعالیت می‌کنند. این فرودگاه پروازهای داخلی و خارجی را برای مقاصد مختلف در سراسر جهان ارائه می‌دهد. فرودگاه آنکارا علاوه بر خدمات مسافری، دارای ترمینال باربری و ترمینال هوانوردی عمومی نیز می‌باشد.

شاید این مطلب را هم دوست داشته باشید  معرفی بهترین تفریحات در آنکارا که باید بدانید

چند مکان دیدنی فرودگاه آنکارا که باید حتما ببینید

چند مکان دیدنی فرودگاه آنکارا که باید حتما ببینید

اگر در فرودگاه آنکارا زمان زیادی برای گشتن دارید، چند مکان دیدنی وجود دارد که باید از آنها دیدن کنید. اول، موزه هوانوردی است که تاریخچه هوانوردی ترکیه را شرح می‌دهد. اگر بیشتر به هنر علاقه دارید، موزه سانترال استانبول وجود دارد که مجموعه ای از هنرهای معاصر دارد. در نهایت، اگر می‌خواهید خرید کنید، منطقه آزاد گمرکی وجود دارد که در آن می‌توانید قیمت‌های معاف از مالیات را برای اقلام مختلف پیدا کنید.

فرودگاه آنکارا؛ تجربه‌ای لذتبخش برای پرواز

در پایان، اگر به دنبال تجربه ای بی دردسر هستید، فرودگاه آنکارا گزینه مناسبی است. فرودگاه بین‌المللی آنکارا تمیز و منظم است و کارکنان بسیار صمیمی و مهربانی دارد. ما قطعا این فرودگاه را به هر کسی که به دنبال یک فرودگاه خوب برای پرواز است توصیه می‌کنیم.

به صفحه رسمی یک نویسنده گردشگری خوش آمدید، جایی که من مکان های جذاب و اغلب نامتعارف در سراسر جهان را کشف می کنم. با توجه به جزئیات و عشق به ماجراجویی، من مشتاق به نمایش گذاشتن تجربیات فرهنگی منحصربه‌فردی هستم که در کتاب‌های راهنما یافت نمی‌شوند. من داستان هایی را از مقصدهای دست نخورده هر گوشه از جهان برای شما آورده ام - با ترکیبی از دانش تاریخی، نکات مفید و حکایات شخصی. سفر من را دنبال کنید تا جواهرات پنهانی را که منتظر کشف هستند کشف کنم! آماده کاوش هستید؟ بیا بریم!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *