تبلیغات            درباره ما

مجله گردشگری و سبک زندگی ونیچ
Search
مجله گردشگری و سبک زندگی ونیچ
Search
Close this search box.
هتل های استانبول

یکی از مقاصد گردشگری محبوب ایرانیان شهر استانبول ترکیه است. این شهر علاوه بر داشتن آثار تاریخی، جاذبه‌ها و مراکز گردشگری مدرن و لوکس هم دارد. هتل‌های مجلل، مراکز تجاری، ساحل زیبا و سالن‌های برگزاری رویدادهای هنری، از جمله جاذبه‌های گردشگری این شهر هستند. اگر نمی‌دانید کدام هتل را برای اقامت انتخاب کنید، با ما همراه باشید تا با بهترین هتل های استانبول بیشتر آشنا شوید.

هتل شانگری لابوسفوروس استانبول

یکی از بهترین هتل های استانبول شانگری لابوسفوروس است. این هتل لوکس و ۵ ستاره هر ساله میزبان گردشگرانی از کشورهای مختلف است. چشم‌انداز دیدنی و منظره زیبا از دریا، مجموعه آبی لوکس، رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های مجلل از جمله ویژگی‌های این هتل گران‌قیمت است.

شانگری لابوسفوروس استانبول

هتل تام‌تام سوئیت استانبول

هتل تام‌تام سوئیت معمولا بهترین امتیازها را از مسافران دریافت می‌کند. یکی از جاذبه‌ها مهم این هتل، رستورانی با دیواره‌های شیشه‌ای است. در زمان حضور در این رستوران شهر استانبول زیر پای شما قرار داد و منظره‌ای خاص را مشاهده خواهید کرد. تام‌تام سوئیت یکی دیگر از هتل‌های ۵ ستاره شهر استانبول است.

تام‌تام سوئیت استانبول

هتل ویندهام گرند استانبول کالامیس مارینا

اگر به هتل‌هایی با معماری کلاسیک علاقه دارید، می‌توانید ویندهام گرند را برای اقامت در استانبول انتخاب کنید. این هتل مجلل بنایی باشکوه دارد. ساختمان ویندهام گرند شبیه به کاخ‌های سلطنتی است. علاوه بر معماری جذاب و خاص، امکانات رفاهی متنوعی، مثل استخر سرباز و سالن اسپا، برای مسافران فراهم شده است. این هتل ۵ ستاره درای ۸ رستوران و کافی‌شاپ لوکس است، که هر کدام دارای چشم‌اندازی زیبا از سواحل این شهر استانبول هستند.

شاید این مطلب را هم دوست داشته باشید  جاهای دیدنی استانبول در بهار

ویندهام گرند استانبول کالامیس مارینا

هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

چراغان پلاس را می‌توان یکی از زیبا‌ترین هتل‌های کشور ترکیه دانست. معماری و فضای این هتل بسیار شگفت‌انگیز و دلربا است. این بنا یکی از کاخ‌های تاریخی شهر استانبول بوده است، که چند سال پیش تغییر کاربری پیدا کرده و حالا به یکی از بهترین هتل های استانبول تبدیل شده است. استخرهای روباز و سربسته، چشم‌اندازی بی‌نظیر از دریا، رستوران‌های مجلل و متنوع باعث محبوبیت این هتل در بین گردشگران شده است.

چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

 هتل رافلز استانبول

هتل رافلز از جمله هتل‌های مشهور شهر استانبول است. این هتل دارای مجموعه آبی، مرکز تجاری و خدمات رفاهی جالبی مثل اینترنت پرسرعت است. رافلز جزو هتل‌های ۵ ستاره کشور ترکیه است که تا امروز میزبان ایرانیان زیادی نیز بوده است. چشم‌اندازهای زیبا این هتل هر مسافری را مجذوب خودش می‌کند.

رافلز استانبول

هتل سی‌وی‌کا پارک بسفر استانبول

اگر دوست دارید اقامت در یک هتل سرسبز و مدرن را تجربه کنید، حتما سری به سی‌وی‌کا پارک بسفر بزنید. فضای این هتل ۵ ستاره که یکی از بهترین هتل های استانبول محسوب می‌شود با درخت‌ها و گیاهان بسیار زیبایی تزئین شده است. باشگاه ورزشی، مجموعه اسپا، اینترنت رایگان و استخری بزرگ جزو امکانات تفریحی این هتل شیک هستند. موقعیت مکانی این هتل نیز بسیار نزدیک به آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری شهر استانبول است.

سی‌وی‌کا پارک بسفر استانبول

هتل هیلتون گاردن این استانبول

هیلتون گاردین یکی از هتل‌های ۴ ستاره شهر استانبول است که امکانات متعددی را برای مسافران فراهم کرده است. رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های متنوع، استخر و اینترنت رایگان، جزو ویژگی‌های این هتل مدرن است. هیلیتون گاردین در منطقه آسیایی استانبول احداث شده است و فاصله کمی با جاذبه‌های تاریخی و گردشگری این شهر دارد.

شاید این مطلب را هم دوست داشته باشید  آشنایی با بهترین هتل های آنتالیا

هیلتون گاردن این استانبول

هتل کلاریون شاخ طلایی استانبول

کلاریون شاخ طلایی یکی دیگر از بهترین هتل های استانبول است که در لیست ۴ ستاره‌ها قرار می‌گیرد. مسافرانی که در این هتل اقامت داشته‌اند معمولا رضایت زیادی از خدمات و سرویس‌دهی این هتل دارند. یکی از مزیت‌های این هتل نزدیکی به جاذبه‌های گردشگری مختلف مثل پارک مینیاتورک استانبول است.

کلاریون شاخ طلایی استانبول

هتل‌های بسیار زیادی در شهر استانبول وجود دارد. این شهر هر ساله علاوه بر ایرانیان، میزبان گردشگرانی از کشورهای اروپایی، آسیایی و آمریکا است. بهترین هتل های استانبول دائما امکانات و جاذبه‌های تفریحی خود را افزایش می‌دهند تا لحظات شادتر و بهتری را برای مسافران رقم بزنند.

به صفحه رسمی یک نویسنده گردشگری خوش آمدید، جایی که من مکان های جذاب و اغلب نامتعارف در سراسر جهان را کشف می کنم. با توجه به جزئیات و عشق به ماجراجویی، من مشتاق به نمایش گذاشتن تجربیات فرهنگی منحصربه‌فردی هستم که در کتاب‌های راهنما یافت نمی‌شوند. من داستان هایی را از مقصدهای دست نخورده هر گوشه از جهان برای شما آورده ام - با ترکیبی از دانش تاریخی، نکات مفید و حکایات شخصی. سفر من را دنبال کنید تا جواهرات پنهانی را که منتظر کشف هستند کشف کنم! آماده کاوش هستید؟ بیا بریم!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *