تبلیغات            درباره ما

مجله گردشگری و سبک زندگی ونیچ
Search
مجله گردشگری و سبک زندگی ونیچ
Search
Close this search box.
جاهای دیدنی تهران در شب

اگر تصور می‌کنید تهران یک شهر شلوغ و بدون جاذبه‌های طبیعی و گردشگری است، سخت در اشتباهید. کافی است یک بار از جاهای دیدنی تهران در شب بازدید کنید تا متوجه شوید پایتخت ایران، یکی از زیباترین شهرهای این کشور است. در این مطلب چند گزینه برای شبگردی‌های شما در تهران پیشنهاد خواهیم کرد.

پل طبیعت

پل طبیعت یکی از نمادهای مهم پایتخت محسوب می‌شود. بسیاری از تهرانی‌ها بارها پیاده‌روی روی این پل زیبا را تجربه کرده‌اند. پل طبیعت در منطقه عباس‌آباد و روی اتوبان حقانی احداث شده است. این جاذبه گردشگری دارای سه طبقه با معماری خاص است که منظره‌ای زیبا از شهر را به شما نشان خواهد داد. پیاده‌روی در شب‌های پل طبیعت را از دست ندهید.

پل طبیعت

بام تهران

اگر دوست دارید شهر را از نمایی باز و فرازی بلند مشاهده کنید، حتما به بام تهران سر بزنید. این مکان در بالاترین نقطه از خیابان ولنجک واقع شده است. این روزها وسایل و تجهیزات تفریحی زیادی مثل ترامپولین جامپینگ، سورتمه، بگ جامپ، زیپ لاین و … در بام تهران در دسترس مردم قرار گرفته است. معمولا ساعات پایانی شب و حتی نیمه‌شب، رستوران‌ها و کافه‌های بام تهران مملو از جمعیت است.

بام تهران

دربند

دربند یکی از قدیمی‌ترین جاهای دیدنی تهران در شب است. این منطقه مکانی بکر برای دور شدن از شلوغی‌های تهران است. دربند، که به نوعی یکی از بهترین گزینه‌ها برای صرف وعده غذایی هم محسوب می‌شود، دارای مسیر کوهنوردی و پیاده‌روی است. خوراکی‌های خوشمزه، آب‌وهوای دلپذیر، رستوران‌های زیبا و … جاذبه‌های این محل را دوچندان کرده است.

شاید این مطلب را هم دوست داشته باشید  آشنایی کامل با جاهای دیدنی تهران با عکس

دربند تهران

برج میلاد

برج میلاد یکی از نمادهای ایران مدرن است. به جز مردم تهران و گردشگران داخلی، اغلب توریست‌های خارجی نیز از این برج منحصر‌به‌فرد بازدید می‌کنند. از بالای این برج کل شهر تهران زیر پای شما خواهد بود و منظره‌ای بی‌نظیر از پایتخت ایران مشاهده خواهید کرد. شب‌ها نیز فضای داخلی و اطراف این برج غرق نورهای رنگارنگ می‌شود که زیبایی این جاذبه توریستی را دو چندان می‌کند. با ایجاد رستوران، موزه مشاهیر، سینما، سالن کنسرت و … برج میلاد می‌تواند ساعت‌های زیادی را میزبان میهمانان خارجی و داخلی باشد.

برج میلاد تهران

بام لند

بام لند یک مجموعه کامل گردشگری است. این مجموعه که در کنار دریاچه چیتگر ساخته شده، دارای مجموعه بازی،‌ کافی شاپ و رستوران است. بام لند گزینه مناسبی برای تهران‌گردی در شب است. اگر اهل خرید هستید، دیدن این مجموعه تفریحی را فراموش نکنید.

بام لند

مرکز خرید پالادیوم

پالادیوم یکی از معروف‌ترین پاساژ‌های تجاری در شهر تهران است. فروشگاه‌ها و امکانات تفریحی این مرکز خرید را می‌توان کم‌نظیر توصیف کرد. پالادیوم در منطقه زعفرانیه تهران احداث شده است و به جز فروشگاه‌های متعدد، دارای رستوران، کافی‌شاپ، فود کورت و … است. همه پالادیوم را به عنوان مرکز ارائه کالای لوکس و برندهای معروف لباس و اکسسوری در تهران می‌شناسند.

مرکز خرید پالادیوم

دریاچه چیتگر

دریاچه چیتگر یکی دیگر از جاهای دیدنی تهران در شب است. این دریاچه بزرگ در منطقه شمال غرب تهران واقع شده و مجهز به آلاچیق، آب‌نمای موزیکال، پارکینگ، کافه و غرفه‌های مختلف است. علاوه بر گردشگران و توریست‌ها، بسیاری از تهرانی‌ها هم شب‌ها را در کنار این دریاچه چشم‌نواز می‌گذرانند.

شاید این مطلب را هم دوست داشته باشید  راهنمای کامل سفر به تهران در تابستان: از ونیچ تا پایتخت ایران

دریاچه چیتگر

ایران مال

اگر تا به حال به این بازار بزرگ سری زده باشید، قطعا محو زیبایی‌های معماری و طراحی داخلی آن شده‌اید. یکی از مدرن‌ترین جاهای دیدنی تهران در شب ایران مال است. بازاری بسیار بزرگ در غرب تهران که فاصله زیادی با پارک چیتگر ندارد. در حال حاضر فروشگاه‌های بسیار زیادی در این بازار تاسیس شده‌اند که اغلب کالاهایی خاص و لوکس را برای فروش عرضه می‌کنند.

ایران مال تهران

پارک ارم

اگر به شهربازی و هیجان‌های این‌چنینی علاقه دارید، نباید فرصت گشت‌وگذار در پارک ارم را از دست بدهید. پارک ارم در سال ۱۳۵۳ تاسیس شده است و یکی از قدیمی‌ترین جاهای دیدنی تهران در شب به حساب می‌آید. در حال حاضر سه شهربازی مختلف در این پارک وجود دارد. همچنین دریاچه‌ای درون این پارک مشاهده خواهید کرد که تفریحاتی مثل قایقرانی و ماهیگیری را برای شهروندان و مسافران فراهم کرده است.

پارک ارم تهران

بازار تجریش

اگر به بازارهای سنتی علاقه دارید، حتما یک شب از بازار تجریش تهران دیدن کنید. با قدم زدن در این بازار ذهن شما سال‌ها به عقب باز خواهد گشت و خاطرات بسیاری برای شما زنده خواهد شد. این بازار که در منطقه شمیرانات تهران واقع شده مرکز فروش خشکبار، زیورآلات و مواد خوراکی است. روزهای نزدیک به اعیاد این بازار به یکی از شلوغ‌ترین نقاط شهر تبدیل می‌شود.

بازار تجریش تهران

جاهای دیدنی تهران در شب به همین چند مورد خلاصه نمی‌شود. پارک‌ها، شهربازی‌ها، مراکز تجاری، رستوران‌ها و جاذبه‌های طبیعی زیادی در شهر تهران و اطراف این کلان‌شهر وجود دارد. تهران شلوغ‌ترین شهر ایران است اما نباید فراموش کرد که شمردن جاذبه‌های گردشگری و طبیعی آن نیز به ساعت‌ها زمان نیاز دارد.

شاید این مطلب را هم دوست داشته باشید  آشنایی کامل با جاهای دیدنی تهران با عکس

به صفحه رسمی یک نویسنده گردشگری خوش آمدید، جایی که من مکان های جذاب و اغلب نامتعارف در سراسر جهان را کشف می کنم. با توجه به جزئیات و عشق به ماجراجویی، من مشتاق به نمایش گذاشتن تجربیات فرهنگی منحصربه‌فردی هستم که در کتاب‌های راهنما یافت نمی‌شوند. من داستان هایی را از مقصدهای دست نخورده هر گوشه از جهان برای شما آورده ام - با ترکیبی از دانش تاریخی، نکات مفید و حکایات شخصی. سفر من را دنبال کنید تا جواهرات پنهانی را که منتظر کشف هستند کشف کنم! آماده کاوش هستید؟ بیا بریم!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *