تبلیغات            درباره ما

مجله گردشگری و سبک زندگی ونیچ
Search
مجله گردشگری و سبک زندگی ونیچ
Search
Close this search box.
آشنایی با بهترین هتل های آنتالیا

آنتالیا جزو شهرهای توریستی کشور ترکیه است. این شهر که هر ساله میزبان گردشگران ایرانی و خارجی زیادی است، هتل‌های لوکس و مجلل فراوانی دارد. در ادامه قصد داریم برخی از بهترین هتل های آنتالیا را بیشتر بشناسیم.

هتل آکرا آنتالیا

آکرا یکی از بهترین هتل های آنتالیا است. این هتل که در نزدیکی دریای مدیترانه واقع شده است، فاصله زیادی با مرکز شهر ندارد. آکرا جزو هتل‌ها رو به دریا است که اتاق‌های آن چشم‌انداز بسیار زیبایی دارد. این هتل ۵ ستاره رستوران‌های مجلل و معروفی دارد که در سطح کشور ترکیه شناخته‌شده هستند.

این مجموعه زیبا یک مرکز سلامتی و ورزشی نیز برای مسافران فراهم کرده است. سونا، حمام ترکی و زمین تنیس از جمله امکانات این هتل لوکس است. هتل آکرا فاصله کمی با آثار تاریخی شهر آنتالیا دارد. به همین دلیل، مسافرانی که در این هتل اقامت دارند، با کمی پیاده‌روی به بافت تاریخی شهر آنتالیا خواهند رسید.

آکرا

هتل سو اند آکوالند آنتالیا

یکی دیگر از بهترین هتل های آنتالیا، سو اند آکوالند است. بسیاری این هتل را به یک شهرک مسکونی تشریفاتی تشبیه می‌کنند. امکانات و جاذبه‌های تفریحی این هتل آن قدر زیاد است که شاید نیازی نباشد در طول سفر از هتل خارج شوید!

این هتل نیز در نزدیکی دریای مدیترانه و ساحل کنیالتی قرار دارد. سو اند آکوالند یک سرزمین آبی بزرگ با ۱۲ سرسره مختلف دارد. همچنین یک زمین بازی مخصوص کودکان نیز ایجاد شده است. سایر امکانات مثل حمام‌ترکی و مرکز اسپا نیز در دسترس گردشگران قرار دارد. این هتل ۵ ستاره وسعت زیادی دارد و محوطه بیرونی آن بسیار زیبا و دلنشین است. استخر روباز این هتل یکی از بهترین امکانات تفریحی آن به حساب می‌آید.

شاید این مطلب را هم دوست داشته باشید  جاهای دیدنی آنتالیا در تابستان

سو اند آکوالند

هتل کرون پلازا آنتالیا

هتل کرون پلازا در نزدیکی ساحل کنیالتی احداث شده است. با اقامت در این هتل می‌توانید هر لحظه چشم‌اندازی زیبا از دریای مدیترانه را مشاهده کنید و صبح‌ها با صدای مرغان دریایی از خواب بیدار شوید. این هتل لوکس رستوران‌های بین‌المللی و متنوعی دارد که غذاهای لذیذی را برای گردشگران سرو می‌کنند. مجموعه ورزشی این هتل نیز دارای دیوارهای شیشه‌ای است که سبب می‌شود نمایی از کل شهر پیش روی شما باشد و لذت تمرین چند برابر شود. استخر سرپوشیده و روباز، مرکز اسپا، حمام ترکی و سونا  از دیگر امکانات این هتل ۵ ستاره محسوب می‌شود.

کرون پلازا

هتل لارا آنتالیا

لارا یکی از هتل‌های زیبا و کلاسیک شهر آنتالیا است. امکانات متنوع مثل اینترنت رایگان، مجموعه ورزشی بزرگ و رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های متعدد باعث شده تا این هتل یک گزینه محبوب برای گردشگران کشورهای مختلف باشد. از مزیت‌های این هتل نزدیکی به جاذبه‌های تاریخی شهر آنتالیا است. مراکز خرید اصلی شهر نیز فاصله چندانی با هتل ۵ ستاره لارا ندارند.

هتل لارا

هتل گردن پارک کمر آنتالیا

از مجموعه‌های ۴ ستاره‌ای که می‌تواند در لیست بهترین هتل های آنتالیا قرار بگیرد، می‌توان به گرند پارک کمر اشاره کرد. این هتل ساحلی که معماری خاص و زیبایی دارد در کمترین فاصله ممکن از دریا احداث شده است. شاید حضور در این هتل به تنهایی یک سفر جذاب محسوب شود. رستوران‌های هتل گردن پارک کمر منو بین‌المللی دارند و حتما گزینه‌ای برای راضی کردن ذائقه شما نیز در آن‌ها وجود خواهد داشت. استخر بزرگ، محوطه ساحلی و مرکز اسپا از دیگر امکانات جذاب این هتل پرطرفدار است.

شاید این مطلب را هم دوست داشته باشید  آشنایی با مراکز خرید آنتالیا

گرند پارک کمر

هتل مارینا آنتالیا

مارینا جزو هتل‌های ۴ ستاره شهر آنتالیا است که هر ساله میزبان تعداد زیادی از گردشگران ایرانی و خارجی است. این هتل از ۵ عمارت تاریخی تشکیل شده است. عمارت‌های بازسازی شده فضای بسیار جذاب و جالبی دارند. محوطه این هتل نیز دارای یک استخر و امکانات تفریحی متنوع است. هتل مارینا در نزدیکی بافت تاریخی شهر آنتالیا واقع شده است و به همین دلیل به مراکز خرید نیز بسیار نزدیک است.

مارینا

آنتالیا هتل‌های بسیار زیادی دارد. هر کدام از هتل‌ها نیز ویژگی‌ها و مزیت‌های خاص خود را دارند. قبل از سفر به کشور ترکیه حتما بهترین هتل های آنتالیا را بشناسید. یک هتل خوب لذت سفر را چند برابر خواهد کرد.

به صفحه رسمی یک نویسنده گردشگری خوش آمدید، جایی که من مکان های جذاب و اغلب نامتعارف در سراسر جهان را کشف می کنم. با توجه به جزئیات و عشق به ماجراجویی، من مشتاق به نمایش گذاشتن تجربیات فرهنگی منحصربه‌فردی هستم که در کتاب‌های راهنما یافت نمی‌شوند. من داستان هایی را از مقصدهای دست نخورده هر گوشه از جهان برای شما آورده ام - با ترکیبی از دانش تاریخی، نکات مفید و حکایات شخصی. سفر من را دنبال کنید تا جواهرات پنهانی را که منتظر کشف هستند کشف کنم! آماده کاوش هستید؟ بیا بریم!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *